Inlägg från: Anonym (Asimovaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Asimovaren)

Hjälp mig ur denna sits, innan allt blir värre

Börjar med ditt sex liv, som är lite uselt. Min fråga, varför har du inte under dessa alla år "lärt" upp han? Antar att ni kan prata med varandra om såna saker.
    Att han är initiativlös under flera år, återigen varför har du inte tagit upp det?

Att du är otrogen är väl rätt klart, brukar börja med kramar, hångel o kyssar innan sista steget tas. Vet din kille om den andre eller är han helt ovetande om varför dina känslor har kallnat?

Vet han ingenting så måste det vara en stor plåga för honom att inte veta varför du bara kallnar.
    Vad du ska göra är att lägga allt på bordet utan att försöka förminska dina känslor för den andre, din kille har all rätt att, efter flera år tillsammans få veta vad som sker och är på gång.

Din nye "älskare" är han singel eller är han ihop med den han har barnen med?

Den nye bara dyker upp hos dej, du måste väl ha bjudit hem honom eller är han en stalker, tycker att du är skamlig att låta den nye hälsa på när din sambo sen flera år knappt har blivit tvungen flytta ut.

Gör ett ärligt slut med din kille, säg som det är att du är otrogen och att det är orsaken att du vill ha space... gör slut, var ärlig och spela med öppna kort.

Inte för att dom har med det att göra, vet dina familj vad som är på gång, bara lite nyfiken.

• Anonym (Asimovaren)

Hur går det TS?

• Anonym (Asimovaren)

7 år senare, om du finns kvar TS.

Hur har det blivit för dej o dina pojkvänner?

Svar på tråden Hjälp mig ur denna sits, innan allt blir värre