• Mistluren

Stödgrupp

Vi har försökt, mer eller mindre, i ca ett och ett halvt år. Den stora utmaningen är att behålla den positiva inställningen, kämpar med det varje dag. Jag tror ju på Law of Attraction och försöker leva efter den läran så gott det går, det är inte så lätt alla gånger :) Det värsta var när en god vän till mig inte berättade att hon blivit gravid.. Vi satt ett helt gäng där alla utom jag och en till visste om det, vi fattade på kommentarerna.. Jag kunde i ärlighetens namn inte bli glad i den stunden, känns så himla fånigt. Klart jag är glad för hennes skull men att inte berätta för en av sina närmsta vänner.. Förmodligen för att hon vet att vi försökt och det inte går så bra.. Så hon menade nog väl, men man känner sig olustig och borträknad. Som sagt varje dag kämpar jag med att vara positiv för jag tror att det hjälper, försöker vara glad och tacksam för allt fint i mitt liv. Borde kontakta MVC för utredning tror jag, men drar mig för det.. Hur hanterar vi ett eventuellt negativt besked..?? Vi har sagt till efter sommaren, sen måste vi ringa MVC.. Håller alla tummar och tår för att vi lyckas få det där plusset snart

Svar på tråden Stödgrupp