Inlägg från: Petsheart91 |Visa alla inlägg
  • Petsheart91

Polisanmäld för djurplågeri

Bra att tjejen polisanmälde dig! Du har för helvete inte mer rätt än någon annan att vara ute för din fucking barnvagn. Du bestämmer inte om kaninen ska vara inne eller inte. Punkt fucking slut din jävla dåre.Demon

• Petsheart91
    Louise91 skrev 2014-03-30 14:09:11 följande:
    Jag skulle ha mosat kaninen med barnvagnshjulet.

Bra att tjejen polisanmälde dig! Du har för helvete inte mer rätt än någon annan att vara ute för din fucking barnvagn. Du bestämmer inte om kaninen ska vara inne eller inte. Punkt fucking slut din jävla dåre.Demon
  • Petsheart91

Jag begriper INTE hur man som människa kan sparka en oskyldig liten kanin...Gråter Du verkar dum i huvudet.

Louise91 skrev 2014-03-31 19:40:44 följande:

Hade du velat ha en kanin med illaluktande mun eller vad man ska säga? Dax att skärpa sig kanske? Det är inte mitt fel att hon har djur. Fick ett meddelande idag om att kaninen skulle till veterinären. Så tråkigt, mer kan man ju inte säga än att det var tråkigt...
    Förmodligen luktar du ännu mer äckligt med tanke på att du är elak mot djur. Skäms din jävla djurplågare!!!!Tyst
  • Petsheart91
    Louise91 skrev 2014-04-11 16:36:05 följande:

Skärpning nu, va?

Är det inte såna som du som behöver skärpa sig mer eller? Svenska folket skiter totalt i att du har fått en ungjävel.
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri