Inlägg från: nevermind |Visa alla inlägg
  • nevermind

Polisanmäld för djurplågeri

HAHAHA!! Kan inte polisanmäla en nybliven mamma?? Jo du, en sån har precis samma skyldigheter som alla andra.

Tror du att du har rätt att gå före i köer också? Ska slippa betala mat på restaurang etc?

• nevermind

Och förresten, om ditt barn springer fram och petar på mitt husdjur, min bil etc så sparkas jag med. Antar att det är okej.

• nevermind
    Louise91 skrev 2014-03-29 08:16:29 följande:

Hon skrek väldigt argt åt mig.
    Jaha..?
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-03-31 11:30:14 följande:

Hennes kanin måste ha bott inne eftersom det icke fanns någon utebur. Har kaninen rätt att vistas ute alls ens på sin egen gård? Nae! Barnvagnar kommer först. Det finns djurrädda människor. Visste du det?
    Barnvagnar kommer först?? Haha! Vem fan bryr sig om din barnvagn? Alla har väl sitt eget? Mitt barskåp går före din barnvagn. Min mammas katt också. Och min bil.
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-04-12 11:57:27 följande:

En barnvagn är mer värd än en liten fånig kanin. Det gjorde kaninägaren jättetjurig (till och med arg) när jag sa det.
    För dig kanske, men inte för kaninägaren.
  • nevermind
    OneWish skrev 2014-04-12 13:15:42 följande:

Ja att inte TS har alla kaniner i buren framgick tidigt.

It's bigger on the inside!
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-04-13 09:15:41 följande:

Idiot.
    Uppenbar 90-talistförälder som tror att du äger världen. Låter du din unge ha skorna på sätet och störa på restauranger också?
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-04-14 14:57:38 följande:

Min unge kommer inte att förstöra någonting. Sparkar du h*n så polisanmäler jag dig!
    Nä nä, ingenting alls... Ditt barn är givetvis en ängel.
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri