Inlägg från: Anonym (blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (blä)

Hund attackerar bebis

Litet My skrev 2014-03-30 01:37:52 följande:
    Darkhorse: Du var fortfarande inte där och har inte en aning. Du har heller inte sett barnets skador, sårdjup osv. En hund som oprovocerat hoppar upp i vagnen och hugger ett spädbarn är ingen hund jag vill se i samhället. Och alla dessa duktiga hindmänniskor med kunskap att ta hand om en sådan hund brukar oftast ha fullt alt vara helt ointresserad av dessa korsningar.
    Men ge dig, källan är en skittidning och du sväljer allt med hull och hår, en normal hund skulle aldrig göra något sådant, hört om källkritik ? Pinsamt folk skickar länkar från expressen eller aftonbladet och ser det som sanning. Så jävla tragiskt
  • Anonym (blä)
    Litet My skrev 2014-03-30 01:56:14 följande:
    Anonym(blä): Viljen källa? I övrigt har jag läst 4 olika artiklar. Jag har öht inte ens skickat någon länk. Du kanske ska läsa innan du sitter och påstår saker bakom ett anonymt nick, moget!
    Nej men ser händelsen som en sanning och den kommer från en skiittidning som sväljes med hull o hår. En normal person tar reda på mer innan de uttalar sig , och är 100% säkra 
    Bara TS är ju ett skämt expressen minsann
  • Anonym (blä)

Summa sumarum , den som tror på allt som står i skittidningarna som tack gode gud håller på att utrotas är santDrömmerska nog tänka några varv till . men vem vet Imorgon har väl någon av skittidningarna en ny rubrik som lockar de få läsare de har kvar. Vem vet "undulaten Sixten bet 3veckors  baby i näsan typ..

• Anonym (blä)
    Litet My skrev 2014-03-30 03:43:56 följande:

Varför skriver du både som Darkhorse och som anonym? Räcker det inte att använda sig av ett nick?
    Jag är inte någon darkhorse , vi har väl samma åsikt som de flesta förhoppnings har,l men vissa vill väl vara kärringen mot strömmen ;.)
Svar på tråden Hund attackerar bebis