Inlägg från: studentbruttan29 |Visa alla inlägg
  • studentbruttan29

Inte kär längre!

Flytta. Du får ju mammapenning, bostadsbidrag, barnbidrag och underhållsbidrag. Du klarar dig, det lovar jag. Bättre singel och lycklig än att behöva känna sådär. {#emotions_dlg.flower}

• studentbruttan29
    Nymamma1234 skrev 2014-03-29 20:47:14 följande:
    Mm. Ska fundera noga först. Vill inte ha det så här. Är trots allt ännu för ung för att leva utan sex mys kärlek, den där virveln som sätter igång i magen direkt när jag tänker på mitt ex. Fan inser att jag slutade aldrig älska honom.. Jag ville bara så desperat gå vidare kanske kände mig kärare min kille än vad jag var.. Kanske ville vara det. För nu är det som jag drogs till ( Han är lite vild sådär macho typ högljudd och äldre ) nu när jag har barn tycker jag endast det är störande... Och mitt ex som jag var med vid fel tidpunkt i livet är nu uppstyrd och lugnat sig eftersom han kände att efter jag gjorde slut ska han inte strula längre. Nu är han precis som jag ville han skulle vara förut. Vi älskar ännu varandra...
    Gräset  är inte alltid grönare på andra sidan. Fokusera på vad som är bra för ditt barn istället för att tänka på vilken kille du helst vill vara ihop med. 
  • studentbruttan29
    Nymamma1234 skrev 2014-03-29 21:28:13 följande:
    Mm de gör jag. Det är ju att stanna kvar..
    Att vara olycklig med barnets pappa är väl inte att tänka på sitt barn? Fattar inte hur du resonerar. Låter som att du måste ha en kille för att vara lycklig.
  • studentbruttan29
    Nymamma1234 skrev 2014-03-29 21:42:58 följande:
    Ja nej så är det inte. Men man har ju hört alltid att barnen borde bo tillsammans med båda sina föräldrar....kommer förmodligen inte bli tillsammans med exet heller om Jag och min kille gör slut. Jag bara funderar... Över om jag ska stanna eller inte i det här förhållandet..
    Klart du inte ska stanna. Finns ju ingen anledning till det.
Svar på tråden Inte kär längre!