sniskaa skrev 2014-04-02 15:10:52 följande:
Vi troooor det är en pojke.. Det såg så ut på UL men dr vågade ej lova då h*n låg så dåligt till så det var väldigt svårt att se, jag var på ett extra UL i ca v28 då jag ej känt rörelser på närmare ett dygn, men då låg lillen med rumpan utåt.. Hjärtslagen har varit höga hos BM, men hon har egentligen inte kunnat ge nåt exakt då lillen alltid sticker iväg när hon ska lyssna. Men kring 150 så av det att döma så är det ju en lilltös, om denna myt ang höga respektive låga hjärtljud ska stämma. På ctgt när jag var upp på FL tidigare över oron så låg hjärtslagen i snitt på 145, ett tag gick de ned ända till 130-nåt.
Men igår när vi var och handlade passade jag på att köpa två st rosa bodys (vi har köpt likadana i ljusblå samt en vitsvart innan) för OOOM det skulle bli en flicka så vill man ju ha något "gulligare", allting annat vi har i klädväg är pojkkläder, eller mer pojkaktigt åtminstone. Vet du vad du bär på?
Tycker att värkarna avtagit sedan i söndags, bara små lättare förvärkar, ganska mycket sammandragningar. Men nu för inte så längesen har det satt igång igen, känns precis som mensvärk så kanske är nåt på g! =)
BF är den 23e! :) När har du?
Spännande att inte veta ju :)
Vi väntar en liten pojke, gick inte att ta miste på i vecka 18 när vi var på ultraljud ;) Min lille pojke har alltid legat runt 150 i hjärtljud så tror inte riktigt på den myten. Men det blir ju jättespännande för er. Jag tror ni får en pojke :) Då är du i 36+6 idag då. Vi har beräknat till 25/4 :)
Idag lossnade lite av min slempropp, tror jag i af. Vi får se när han tittar ut. Jag har mindre förvärkar men mer sd idag. Skulle gissa på lördag ;)
När tror du er kommer? ;)