Inlägg från: Anonym (flugan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (flugan)

Om umgänge vid ensam vårdnad

Håller med ovanstående, Du tänker helt fel. Lär dig samarbeta!

• Anonym (flugan)
    Anonym (vårdnadshavaren) skrev 2014-03-31 13:10:24 följande:
    Ibland känns det som om han bara vill att dom ska komma för att det är en rättighet, inte för att han egentligen vill. Det är ett väldigt märkligt beteende att inte bry sig mer när dom är där och låta flickvännen ta ansvar för mat, aktivitetet osv medan han sover till 11-12 och sen spelar dator. Sen har jag fått höra gnäll och detta var senast i förra veckan hur mycket pengar han lägger på dom vilket jag inte begriper då dom både lördag och söndag åker till släktingar och äter middag?? 1000 kr varje helg han har dom har jag hört honom prata om mer än en gång och i dagsläget har han dom var tredje-fjärde helg. Han har eyt väldigt konstigt synsätt på saker och ting ocj när jag har kontrat med att ja, barn kostar mycket då får jag bara nästan avundsjuka svar som att, du har ju underhåll. Jo visst, jag har både underhåll och barnbidrag men jag betalar ju också allt för dom klädet, aktivitetet, låter dom växa upp i ett ordentligt hem. Jag har aldrig bett honom om pengar men han klagar till mig om hur dyrt det är för honom att ha dom. Oj, ja nu spårade jag ur lite här..
    Oj du låter bitter och svartsjuk... sorry
Svar på tråden Om umgänge vid ensam vårdnad