Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Trashigt att handla på rusta?

Jag tycker Rusta är skitbra. De har samma produkter till lägre priser och ofta lite annorlunda produkter som man kan köpa och testa för att det är billigt. Jag köper inte sånt som jag räknar med ska hålla någon längre tid dock. Om Rusta sålde soffor skulle jag inte köpa en där, men en hallspegel, rengöringsmedel, tvättkorg eller mattor, absolut. 

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Anonym (question) skrev 2014-03-31 22:36:16 följande:
    Det handlar om vad man känner för prylarna och inte priset, att bry sig om pris och märke känns i sin tur dock rätt mycket white trash.
    Jag är kluven i frågan. Jag är mer rädd om dyrare saker än om billiga (men då har jag helt bortsett från affektionsvärde, vilket såklart påverkar om sådant finns). Eftersom jag är klumpig köper jag oftast billiga prylar. Dessutom är jag en sån som lätt tröttnar, ger bort det jag har och köper något annat. Men tillbaka till huvudfrågan; Jag köper hellre en billig bil som jag inte behöver vara så rädd om. Hade jag haft en bil för en kvarts miljon hade jag varit skitnojig. Eller gäller ditt resonemang bara vaser?
  • sär skriven
    dessan59 skrev 2014-04-01 14:53:13 följande:
    Ursäkta frågan, varför skulle det vara trachigt att handla på Rusta??

Pelle

kan du svara på det?

jag tycker att det är idiotiskt att handla produkter på kicks,  när Rusta säljer samma produkt billigare.

Jag tycker att vissa människor tror sig vara förmer än andra bara för att dom väljer ett dyrare alternativ!

Vad är det frågan om?
    Pretentioner. 
Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?