Inlägg från: Rocket Mania |Visa alla inlägg
  • Rocket Mania

Trashigt att handla på rusta?

sextiotalist skrev 2014-03-31 08:29:08 följande:

Grillen vi köpte från Rusta är den bästa grill vi haft hittills, den är inne på sin fjärde säsong, de andra har hållt max två säsonger. Nej, vi har aldrig satsa på svindyra grillar, utan vi har valt köpa enklare, billigare grillar.

För övrigt så kan jag aldrig avgöra var folk köpt sina möbler, eller snarare sagt, jag reflekterar inte över detta Så det är väl som någon skrev, om man ser att någon har möblerat sitt hem från den nämnsa affärerna, så är man nog stammis där.

Från Rusta har jag köpt gångmattor, de har fungerat utmärkt, en fördel har varit att de är så tunna. På GK´s köper jag handdukar, de håller, håller och håller. Upp till 8 år har de hängt med nu

Finns det någon speciell anledning att ni satsar på slit och släng gällande grill?
  • Rocket Mania
    sextiotalist skrev 2014-03-31 08:42:11 följande:
    Ja, vi hyr huset vi bor i och har flyttat många gånger, den gången vi eventuellt köper hus, då kanske vi köper en dyrare. Sedan grillar vi inte så ofta, kanske en gång i veckan under sommartid.
    Så just grillen är inte något vi lägger pengar på.
    Sedan vet jag inte om en grill som är inne på fjärde året är slit och släng

Det lät på ditt inlägg som att ni hellre satsade på en "slit och släng" än en kvalitetsgrill
Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?