Bada bastu naken med motsatt kön?
Hejsan!
Jag lade det här under relationsproblem eftersom jag inte vet var det annars passar in.
Vad skulle ni anse om er sambo/partner bastade naken med ngn av det motsatta könet?
Min sambo var iväg i helgen och umgicks med en grupp vänner och där bestämdes det att de skulle gå i bastun. De gick blandat, dvs både tjejer och killar och alla var nakna.
Jag skulle inte kalla mig pryd, men jag tycker inte detta känns helt okej. Jag personlingen anser att man kan dela upp sig, antingen går bara tjejer eller bara killar och om man nu mot förmodan går blandade grupper så kan man ju iaf skyla sig med en handduk eller liknande.
Personerna han gick med var inte direkt vänner till honom dessutom, ytan mera i form av ytliga bekanta.
Är det konstigt av mig att vara så upprörd?
Problemet blir större också i och med det faktum att jag har väldigt små bröst, och att jag vet att min sambo föredrar större (detta har han berättat för mig). Man kan med stor sannolikhet utgå från att tjejerna som han såg nakna hade större bröst än vad jag har, och tanken på att han tyckte deras bröst var finare än mina är fruktansvärd.
Men även om jag hade haft bröst som han hade gillat hade jag nog ändå känt att man kan ändå hålla ngt privat, tycker nakenhet för det motsatta könet besparas främst för sin partner.
Alla har vi väl olika gränser för vad vi tycker är okej, och min sambo överträdde den gränsen.