Marina81
Det har vill jag garna att du FORKLARAR, for insinueringar utan forklaring ar faktiskt nagot som ofta leder till ONODIGA missforstand, och DET vill du val inte?
''vilket dock många inte gör, för deras religion går emot det mesta jag tror på, och då är ju jag en mindervärdig syndare''
Om vi nu utgar fran DIG Marina och MIG Halal, sa att det blir lite redigare, for det ar oerhort svart att generalisera i sana har fragor, som sagt onodiga missforstand uppstar.
Sa pa vilket satt respekterar jag inte dig Marina? Pa vilket satt gar min religion, Islam, emot det du tror pa? HUR menar du? Varfor tror du att du ar en 'mindervardig syndare' for att DU inte foljer Islam? Var i Islams laror har du last att de som inte foljer Islam, ar mindervardiga syndare? Jag vill garna att du refererar till det stallet.
Vi ska behandla djur med vardighet. Kan du lata bli att sla pa en mygga sa ar det ju upp till dig, jag later inte bli. Men det gor mig inte till en samre muslim eller en mordare. Du maste blanda ihop med nagon annan religion eller tro dar man inte far gora en fluga fornar, men vilken det ar vet jag inte. Men nar det galler slakten finns det klara riktlinjer for hur djuren ska behandlas. Det ar inte ovardigt om det gors pa foreskrivet satt.