• Anonym (Senap)

Ranka utseende i 1-10 skala

Kan ju börja med att jag inte förstår mig på det alls, men jag är nyfiken.

Hur ser en 1:a ut? Hur ser en 8+ ut? Räknas deformerade människor in i en sådan här skala eller kan "vanliga" människor falla in i kategori 1? Är 5:or de som ser helt alldagliga ut? 

Ge mig insikt i denna mystiska skala!

Ni får gärna bifoga bilder på diverse kändisar och säga vad ni tycker att de är. Män som kvinnor.

• Svar på tråden Ranka utseende i 1-10 skala
  • Anonym (?)

Vem rankar folks utseende i siffror och varför gör man det?

• Anonym (Senap)
    Anonym (?) skrev 2014-03-31 16:05:06 följande:
    Vem rankar folks utseende i siffror och varför gör man det?
    Om du läser min första mening så vet du att jag inte kan svara på det, däremot ser jag folk som gör det nästan överallt. 
  • Anonym (Bo Derek)

Känns väldigt mycket 80-tal att ranka utseende i en skala 1-10.

• Duckan

Tycker inte att det går att svara på denna frågan då någon som jag finner vara jättesnygg kan vara alldaglig i näste mans ögon.

• Anonym (Bo Derek)
    Duckan skrev 2014-03-31 16:10:21 följande:
    Tycker inte att det går att svara på denna frågan då någon som jag finner vara jättesnygg kan vara alldaglig i näste mans ögon.
    Du däremot ser väldigt cool ut. En 9:a kanske...
  • Duckan

(Bo Derek), haha, det var värst! Så fina betyg har jag då aldrig fått. Säker på att du sett rätt?

• Anonym (Bo Derek)
    Duckan skrev 2014-03-31 16:18:18 följande:
    (Bo Derek), haha, det var värst! Så fina betyg har jag då aldrig fått. Säker på att du sett rätt?
    Yepp, håret, brillorna och attityden. Perfekt!
  • Duckan

Då ska inte jag vara sämre än att jag bara tackar och bockar (Bo Derek). Du gjorde just min dag ännu roligare!

• Anonym (Bo Derek)
    Duckan skrev 2014-03-31 16:23:24 följande:
    Då ska inte jag vara sämre än att jag bara tackar och bockar (Bo Derek). Du gjorde just min dag ännu roligare!
    Det var just vad jag var ute efter. Inget annat.
  • Anonym (Senap)
    Duckan skrev 2014-03-31 16:10:21 följande:
    Det förstår jag, smaken skiljer sig ju åt, men vad var och en tycker kan ändå vara intressant att höra! :)

Själv står jag nog inte så högt på en sån skala. Jag är inte ful, men jag ser inte bra ut heller. Jag tycker helt enkelt att det där med vad folk ser som attraktivt är väldigt intressant.
  • Duckan

Ts, jag springer inte runt och skriker siffror om folk, men typer som jag finner snygga och attraktiva är tex Henrik Lundqvist, Bradley Cooper. Jennifer Aniston om jag ska nämna nån av kvinnligt kön.

• Anonym (Hmmm...)

Jag har aldrig poängsatt killar/ män utan bara helt enkelt delat in dem i kandidater resp. icke-kandidater. Utseendet avgör första intrycket om huruvida de är kandidat eller inte,men sen kommer ganska fort vissa andra saker som t.ex om de bär vigselring eller att man hör att de är upptagna. Om jag ska nämna några män jag tycker är snygga får det bli Pierce Brosnan för typ 10 år sen,han i Person of interest och vad heter han nu...,äsch han i Mentalist? Simon Baker. Däremot inte alls Johnny Depp eller...  men vad tusan jag och namn   han i Beck-Gunvald!

• taquine

Slänger upp två snyggingar av vardera kön , sen är det dags att gå ut och grilla

If you're going trough hell, keep going/
  • Anonym (Senap)

Tack för era inlägg! ;) Får googla en del namn som jag inte känner igen, men kul är det

Svar på tråden Ranka utseende i 1-10 skala