• Anonym (kul)

Jobbiga svärdöttrar och svärsöner finns det? ;-)

Mycket gnäll på svärmödrar så här skulle jag vilja höra lite historier om era svärbarn.
    Roliga eller irriterande saker dom hittar på och ni måste försöka acceptera.
    Riktigt roliga anekdoter måste det ju finnas om den tiden era barn drog hem pojk och flickvänner som helt plötsligt ska bli en del av familjen och även bo där för parvlarna är för unga att skaffa eget hem med den ekonomi det kräver,
    Ös på bara

• Svar på tråden Jobbiga svärdöttrar och svärsöner finns det? ;-)
  • Anonym (kul)

Va ingen som varit med om nått lite besvärande Förvånad

För lägga denna tråd på is då och vara glad för alla fina nya familjer som fungerar så bra ihop Skrattande

• Koppkaka

Min mamma tyckte att min tonårspojkvän var märklig. För att vara en grabb på 16-17 år var han underligt artig och trevlig. Inte för att killar i den åldern nödvändigt är otrevliga och oartiga men han var liksom... Off. Tog i hand, var proper deluxe osv. Mammas känsla var att så beter sig bara någon som egentligen inte är sån. Och det var han ju inte. När det väl tog slut betedde han sig som ett as, vilket jag som fortfarande var kär, såklart inte såg förrän efteråt. Mamma såg det från dag 1.

Svar på tråden Jobbiga svärdöttrar och svärsöner finns det? ;-)