• Muppet

Jag HATAR tjockisar!

...och jag hatar människor som tror de är bättre än andra som inte ser ut/är/ska vara som det "borde".

• Muppet

Nej, men om man ska vara allvarlig här så vad ger dig den rätten att döma någon efter utseendet? Oavsett hudtyp, tjocklek, kort, lång etc så kan du inte döma någon. Då är du med största sannolikhet inte på rätt plats...

• Muppet

Vad är ditt problem egentligen?
    Jag tror du bara vill ha lite uppmärksamhet i ditt lilla liv. Du är en sådan som Aschberg tog upp igår på trolljägarna.
    Bättre vore om du började arbeta med dig själv och din egen självkänsla. För att hata människor pga utseendet så har man nog mycket att jobba på på egen hand.
    Så sluta på jobbet du har, blicka in och arbeta med dig själv ett tag.

Och en fråga: Är anorektiska människor mer sunda?

• Muppet

Ja men de är ju inte så empatiska alla gånger. :p
    Ja man får tramssvar i en tramstråd.

• Muppet

Jag har två vänner som är pinnsmala. De gillar inte att träna och skiter i nyttig mat. De äter det som passar i smaken. De äter heller inte extremt lite heller. De ÄR bara så.
    Så jo det finns sånna människor.

Men varför döma någon efter utseende??

• Muppet

Fast det handlar ju heller inte om huruvida man blir tjock, utan mest om att ts dömer tjocka utifrån utseendet i arbetsintervjuer och ser ner på dem, till och med hatar dem.

Är ts verkligen så gudomlig så hon kan ges den rätten att döma andra efter utseendet och styra hela företaget för att endast rekrytera smala människor? Är hon så perfekt så att hon kan ges den rätten?

Svar på tråden Jag HATAR tjockisar!