Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Mirakelpiller för att gå ner i vikt

Hej!

Har läst lite om det där pillret "swiss diet". Det ska tydligen fungera jättebra. Minska sötsug osv. Folk rasar tydligen i vikt av det. Läste det senast idag på expressen:

www.expressen.se/annonssida/skonhetsguiden/kilona-rasade-nar-suget-forsvann/

De innehåller tydligen bara naturliga ämnen (hallonketoner, afrikansk mango, wakame och koffein) så det verkar inte vara något farligt.. 

Är det någon som har provat dessa? Fungerar de? Är nyfiken på att testa. Kostar 299kr och så får man en tandblekare på köpet.

• Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt
  • Anonym (TS)

Nja lite skeptisk blir man ju.. men är så sugen på att testa!

• Anonym (TS)

Köpte nyss en burk! Ska bli spännande och se resultatet!

• Anonym (TS)

Haha.. du kan ju vara lika stor bluff du... man måste ju prova för att vara säker.. och jag köpte mina kapslar för att vara säker istället för att betala en främling över internet.. Flört

• Anonym (TS)

Okej för er ovetande.

Jag dricker inte läsk. Jag äter inte godis eller chips eller kakor. Jag är inte tjock. Jag vill gå ner lite i vikt och förlora lite fett på magen det är allt. Jag tränar hemma med hjälp av redskap som gummiband, vikter och cykel. 

Detta skall jag ta som en extra boost eftersom jag vill bli riktigt fin till sommaren.

Om ni tror att jag sitter och käkar fet mat och dricker läsk utan att röra på mig och ska ta dessa kapslarna och hoppas på underverk då är ni ju riktigt korkade.. Ni som tycker detta är bullshit och inte bryr er kan ju skita i denna tråden. Ni som är intresserade av att veta hur det går med kapslarna kan ju stanna kvar. Behöver inga grinollar här som dumförklarar en. 

• Anonym (TS)

Hej. Jag körde ett tag.. det tog faktiskt bort sötsuget. Det va la det ända ^^ kör inte med dom längre. Har kvar några som jag tar då å då.

Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt