• babyless

IVF Maj 2014!

Jag och min sambo sätter gång idag med IVF. Idag startade vi med sprutorna (gonalf)

Vi bor i Stockholm och vi går på fertilitetscentrum. Detta är vårt första ivf försök, läskigt och hopas detta kommer funka. Det finns inget konstaterat fel på oss. Så man hoppas ju att detta kommer gå bra.

• babyless

Var på ultraljud i fredags. Och allt såg bra ut. Ska ägglossningssprutan ikväll. Har haft så sjukt ont i magen det spänner ordentligt i äggstockarna. På tisdag är det äggplock, håller tummarna att det går bra. Är jätte orolig inför tisdag. Och på torsdag är det insättning : ) Vill bara spola fram tiden så jag vet om det funkade.

• babyless

Jestis Kan inte du in och skriva här imorgon om du orkar. Och berätta om det gjorde ont, är sjukt orolig. Tack MoM11

• babyless

Jestis Kan inte du in och skriva här imorgon om du orkar. Och berätta om det gjorde ont, är sjukt orolig. Tack MoM11

• babyless

Då var man på väg hem efter äggplock. Dom plockade ut 12 stycken. Och det gjorde ganska ont hon var tvungen att trycka ner äggstockarna för dom låg så långt upp. Ska tilbaka på torsdag för insättning. Sen är der bara att hålla tummarna : )

• babyless

Var hos läkaren igår och av mina 12 ägg så såg 11 ägg bra ut. 1 stoppade dom in klockan 13.21 : ) Nu håller vi tummarna den 16 juni är det testdag

• babyless

Jaha då har mensen kommit. Så det blev inget denna gången : ( är det någon som kan förklara för mig. Hur man ränknar ett ivf försök. Är det när man för in ett ägg eller är det när man tar äggutplock?

Svar på tråden IVF Maj 2014!