• MoM11

IVF Maj 2014!

Hej!
    Idag börjar jag med sprutorna, 250 Gonal-F! Troligen äp 12/5. Det är mitt andra försök. Kan någon lägga till mig i listan?

• MoM11

Vul imorgon och på torsdag, förmodat äp nästa måndag 12/5!

• MoM11

Asams5, jag hade också äp idag och fick 11 ägg!!! Hur många hade du förra gången? Jag hade 7.

• MoM11

Chockad och knäckt - endast 2 av 11 befruktades. 6 av 7 senast. ET imorgon, om något klarat sig.

• MoM11

Lycka till Asams5!

Ja, jag tycker det är jättekonstigt. Detta fanns inte i min mest negativa fantasi.

• MoM11

Grattis Asams5!

Det blev insättning idag av ett fyracelligt embryo som såg bra ut enligt dem. Det andra skulle de odla vidare på till dag 5 men jag har inga större förhoppningar. Skönt att det blev något alls, fasade hela förmiddagen för att telefonen skulle ringa!

• MoM11

Asams5 vad skönt med semester! Ja usch vilken jobbig väntan det är... jag har fullt upp både på jobbet och privat så jag hoppas tiden går fort pga det. Men visst är det svårt att tänka på annat!

• MoM11

Grattis MarieJ!

Lycka till med ägguttag Jestis och Babyless!

Spännande Lifeasme, låter ju bra...förstår att du är sugen på o tjuvtesta. Håller tummarna!

Lycka till supers!

RD4 idag och jag mår riktigt dåligt, yr, trött, illamående, migrän, svullen mage... så jobbigt att det är 10 dagar kvar till TD!

• MoM11

Krya på dig MarieJ!

Grattis till bra resultat Rosa98

Själv testade jag minus idag på RD10.

• MoM11

Blev inget för min del denna gången heller. Lycka till ni andra.

• MoM11

Vad tråkigt Asams5. Ska du testa imorgon? Jag har oxå TD imorgon men känns bortkastat iom att mensen forsar sedan igår.

Svar på tråden IVF Maj 2014!