IVF Maj 2014!
Hej! Hakar på er, långa protokollet här och börjar spraya idag. Hoppas den här resan faller väl ut 
Hej! Hakar på er, långa protokollet här och börjar spraya idag. Hoppas den här resan faller väl ut 
Hoppar in här...Sprutstart idag :) Dock nyfiken på hur länge brukar man behöva spruta sig innan ÄP?
Var på VUL idag och på torsdag blir det äggplock. Dessvärre finns det liten risk för överstimulering - hoppas att det faller ut väl iaf. Ngn med erfarenhet av överstimulering?
Grattis Lillaskräp
Idag har jag gjort äggplock och fick ut 19 st - återföring lör. Äggplocket gick över förväntan och var inte alls så obehagligt som jag någonstans trodde att det skulle bli. Hoppas nu att ngt blir befruktat så det finns ägg att återföra :)
Idag var det min tur att få tillbaka ett ägg så nu är det bara hålla tummarna för ett positivt resultat. Testdag 8juni.
Övriga 10 ägg var oxå av mkt god kvalité och kommer odlas vidare till blastocyster för att sedan frysas in.
Känner mig glad och upprymd att det gått så bra fram till nu 
Om det är ngn som uppdaterar listan så är jag ruvare nu - ni får gärna skriva in mig. 
Blev tvungen att igår akut åka in till sjukhuset då jag hade kraftiga överstimuleringssymptom - massa prover togs bla ett gravtest som visade POSITIVT!!
Så GLAD - hoppas verkligen att den lilla vill bo kvar hos oss nu. Grattis till er andra plussare oxå.
Stort Grattis 
Var på VUL i måndags där vi fick se vår lilla Knorpan. Läkaren sa att allt såg perfekt ut så nu håller vi tummarna att det fortsätter i samma anda hela vägen. Vi är så glada och lyckliga. Idag 7+6 och inskrivning hos BM på fredag 
Kul att det går så bra för er 
Vi fick en helt perfekt liten kille 19 februari... lycka till ni alla som kämpar vidare :)