• Jestis

IVF Maj 2014!

Hej alla! Jag ä ny här jag håller oxå på med ivf, har tagit sprutorna nu i 6 dagar hadde dos 150 men blev ändrad till 175 i måndags, och ska göra ett ägg utplock nästa vecka förhoppningsvis, ä så himla nervöst, ä så rädd att de ska göra ont!

• Jestis

Hej alla! Va på vul igår och hadde många fina ägg blåsor, fick ta ägglossning sprutan i dag och på måndag dax för ägg utplock, är mest nervös för att de ska göra ont! Lycka till där ute, jag skriver igen när jag har plockat ut ägg

• Jestis

Hej igen! Hadde äggutplock idag 8 fina ägg blev de! Kan ju säga så här, de gjorde värkligen INTE ont, känndes gjorde de men inte ont! Och på onsdag åker de in ett ägg förhoppningsvis, dom ringer i morgon å berättar hur de blir! Hoppas på ett bra resultat

• Jestis
    Varärstorken skrev 2014-05-19 16:55:11 följande:
    Tack för uppmuntran tjejer, vi får hoppas att allt går bra.

Har ont nu men det är väl normalt.

jag har oxå ont nu, men det ä ju inte konstigt vad vi gjort idag:-P
  • Jestis

Sitter här å ä skit nervös, doktorn ska ringa idag och berätta hur äggen ser ut, men han han ju lika gärna säga att de inte blivigt befruktade:-S

• Jestis

Hej dom ringde nu! Och ett ägg har befruktas så i morgon blir de åtefåterföring

• Jestis
    KattaochAnja skrev 2014-05-20 12:07:14 följande:
    gud va kul lycka till nö vännen

Tack tack
  • Jestis

Hej alla! Jag har en fråga som jag förhoppningsvis kan svara på! Jag gjorde äggutplock i måndags och i går fick jag en rosa flygning och samma idag men det är jätte lite på pappret efter toa besök!!:-S

• Jestis
    Jestis skrev 2014-05-21 08:14:48 följande:
    Hej alla! Jag har en fråga som jag förhoppningsvis kan svara på! Jag gjorde äggutplock i måndags och i går fick jag en rosa flygning och samma idag men det är jätte lite på pappret efter toa besök!!:-S

finns det någon mer med de jag skrev???
Svar på tråden IVF Maj 2014!