• Linda8110

IVF Maj 2014!

RD 9 här med en 5-dagars. Någon annan som ruvar?

• Linda8110
    GrukanGrace skrev 2015-05-07 21:29:15 följande:

Inne på 6:e försöket. Ändrar allt och testar nu långa protokollet. 2 nässprysdagen.

Hoppas och längtar så men börjar för första gången misströsta lite. Kram

Du och jag har setts i andra trådar :) Lite tunt med aktuella trådar just nu. Ja detta är sååå drygt... Vi är inne på försök nummer 4 just nu. Tror jag. Tappar snart räkningen.
  • Linda8110
    GrukanGrace skrev 2015-05-10 08:05:42 följande:

Ja lite "kul"att känna igen någon även om jag naturligtvis vill att alla ska lyckas. Vi får höras av här smile1.gif kram på dig!

Blev inget denna gång heller... Blä vad jag är trött på detta också.
  • Linda8110
    GrukanGrace skrev 2015-05-11 22:43:29 följande:

Nä så tråkigt ???? hoppas att ni orkar fortsätta. Vi gör 6:e försöket nu.

Vi kör icis, aha, trombyl, Cortison denna gång. Och dessutom långa protokollet.

Kan tipsa om Elinva+ menopur om du kör korta. Blev bra för oss även om det inte blev graviditet. Nu testar vi Gonal-f mest för att testa något annat.

Kram

Ja det är ett elände... Körde också med Trombyl denna gång, men tänker testa utan nästa gång. Blev ju gravid förra gången men fick missfall direkt. Vi har lite kvar i frysen så det är ej aktuellt med en hel IVF till ännu... Trodde aldrig att det skulle gå såhär långt utan graviditet. Sååå drygt!!!
  • Linda8110
    GrukanGrace skrev 2015-05-12 22:57:58 följande:

Vi har bara haft en i frysen en gång smile4.gif resten IVF.

Men än har vi inte gett upp

Kram

Jobbigt att behöva gå igenom hela skiten om och om igen. Tog flera månader för min kropp att återhämta sig efter IVF'en. Hur gammal är du?
  • Linda8110
    GrukanGrace skrev 2015-05-13 21:50:48 följande:

Jag fyllde 41 nu i januari.

Jag har mått bra hela tiden, så vi har kört på hela tiden. Första i maj förra året. Jag har endometrios och stop i en av äggledarna men allt annat är topp.

Uppehåll under julen för då landade vi fel på dagarna när de hade stängt, då blev jag gravid på egen hand men fick MF v 6.

Jag har en son på 12 sen tidigare.

Kram

Åh vad härligt att du har en son!
Svar på tråden IVF Maj 2014!