Hur gör man vid distansförhållande???
Jag har varit singel i över ett halv år och började prata med en kille på en sida på nätet! Vi har blivit kära och träffas så fort vi får chansen. Vi har ordnat så vi har våra barn samma veckor. Jag har tre barn, inget jobb och han har två barn och fast jobb. Men vi bor 16 mil från varandra. Visst det är inte världslångt, men tillräckligt långt för att sakna varandra o inte kunna ses när vi vill. Nu till min undran. Vi har börjat småprata lite om flytt, vem som ska isf, även om det på något sätt känns givet att jag flyttar då jag inte har jobb. Men då kommer det största problemet. Mina Barn!!! Jag vill o kan ju inte lämna dom här i min stad för att flytta till min kärlek. Barnen har skola o sin pappa här! Sin trygghet här! Jag skulle aldrig göra något så de skadar dom. Men allt är så dubbelt. Vill va med den man jag träffat, o även ha med mina barn. Pappan till mina barn skulle aldrig tillåta att de flytta med mej, vilket ja förstår. Hur gör man??? Hur tänker vi??? Hur gjorde/gör ni??? Låter så ego att skriva att jag vill ha kakan och äta den....