• Idddaa

Varför !!

Hej! Väntar mitt trejde barn och är i vecka 15 ! Min två andra barn kände jag sent ! Jag har inte börjat kännt nått än ! Men igår kände det som det kittlas i magen! Vet inte om det är bebisen eller mina tarmar ! Denna graviditet är jag så orolig att bebisen inte lever ! Men varje morgon så är det hård nedre delen av magen ! Sen tycker jag magen står still med att växa !

Ska på ultraljud den 28april !

• Svar på tråden Varför !!
  • Flickan och kråkan

Att din mage är hård ibland beror säkert på sammandragningar. Vad menar du med att magen står still med att växa. Det är ju bara precis att livmodern kommit ur bäckenet så tidigt så så mycket bebismage så tidigt har ju ingen . Svårt att känna livmoderns kant själv också innan den vuxit ur bäckenet.....

• Jacqueline

Väntar oxå min tredje men fick inte mage förrän i vecka 23-24 typ ^^ kände inte bebis tidigare för att det är tredje som många säger att man "ska".

• Flickan och kråkan
    Jacqueline skrev 2014-04-03 10:09:44 följande:
    Väntar oxå min tredje men fick inte mage förrän i vecka 23-24 typ ^^ kände inte bebis tidigare för att det är tredje som många säger att man "ska".
    Jag kände trean sist
  • Ingrid Marie

Instämmer med föregående talare, jag väntar nr 3 nu och den här gången kände jag fosterrörelser senare än med nr 2. Då hade jag ändå moderkakan i framvägg förra gången, och i bakvägg denna gång. Det är inte alls säkert att man känner rörelser tidigare ju fler barn man får. 

Lycka till med graviditeten!

Flicka 2009, Flicka 2013, Bebis i magen BF sep 2014 ♡
  • Idddaa

Ja hoppas allt är bra där inne !

Vilket datum ska du ha Ingrid Maria ??

• Ingrid Marie
    Idddaa skrev 2014-04-03 11:01:59 följande:
    Ja hoppas allt är bra där inne !

Vilket datum ska du ha Ingrid Maria ??
    Har mitt RUL nästa vecka och får ju det formella BF-datumet då, men enligt kub-ultraljudet så är det 2:a september. Stämmer nästan på dagen med senaste mens, så däromkring blir det väl Solig
    Flicka 2009, Flicka 2013, Bebis i magen BF sep 2014 ♡
  • Idddaa

Okej :) jag skulle göra kub testet men sjukhuset glömde bort mig :( så jag har inte gjort det ! Men gjorde ett ultraljud när jag va i vecka 8! Jag ska oxå ha i sep men vet inte när :))

Blev gravid med spiral ! Hade min mens oregelbunden så har inte så koll

Svar på tråden Varför !!