• Eeerika

Hyra bil med bolaget Dollar i USA?

Någon som hyrt bil med bolaget dollar i USA? Ris & Ros?
    Vi landar på LAX, någon som har en erfarenhet att hämta ut bil där från Dollar, har hört nämligen att de kan vara kö i flera timmar innan man får sin bil? 
    När jag åkte i höstas hade vi Hertz, var hur smidigt som helst att hämta ut bilen, men deras pris på en SUV denna gång var hudlöst mycket dyrare än Dollar.

• Svar på tråden Hyra bil med bolaget Dollar i USA?
  • evaoregon

Jag bor i USA och vi har hyrt bil av de flesta stora hyrbilsföretagen (Dollar, Hertz, Avis etc) och jag tycker att deras service är ungefär densamma.  Vi har hyrt bil på LAX och det var smidigt.  Ingenstans där vi har hyrt bil har vi behövt vänta i flera timmar.  

• Eeerika
    evaoregon skrev 2014-04-03 22:15:21 följande:
    Jag bor i USA och vi har hyrt bil av de flesta stora hyrbilsföretagen (Dollar, Hertz, Avis etc) och jag tycker att deras service är ungefär densamma.  Vi har hyrt bil på LAX och det var smidigt.  Ingenstans där vi har hyrt bil har vi behövt vänta i flera timmar.  
    Skönt att höra, jag hoppas det blir bra, har bokat en mellanklass suv så hoppas vi får plats =) Saknar att inte kunna boka "kombi" när man reser med barnvagn ;)
Svar på tråden Hyra bil med bolaget Dollar i USA?