bf oktober -14 örebro
En till örebroare här… Bf 30 okt…..
33 år o bor i mellringe… väntar vårat 3e barn (dock är nr 2 en ängel)
Hur mår ni allihopa???
En till örebroare här… Bf 30 okt…..
33 år o bor i mellringe… väntar vårat 3e barn (dock är nr 2 en ängel)
Hur mår ni allihopa???
Jag mår helt ok… den värsta perioden är ju över för mig med just måendet… är idag 13+5 så nu kan man väl bara må bättre?! :)
Jajooo… även om jag gått över den magiska gränsen nu (12+0) så har jag ständigt en oro…. går på xtra koller o så… men ändå…. försöker skjuta bort dom tankarna o tänka att hur stor är risken att det ska hända igen??!!!!
Hur långt gången är du o hur mår du?
Ja ingen ska behöva gå igenom sitt barns begravning…. ingen….
Försöker att tänka att det är liten risk att något sådant i huvudtaget ens händer, o har det hänt, för mig eller i mina närhet, vad är då oddsen att det ska hända igen??!!!
På lör är det dock 2år sedan vår ängladotter föddes…. hur ska jag klara av den kommande helgen eg??!!
Ingen som är intresserad av o starta en liten facebook grupp för oss i örebro? Lättare att hålla kontakten där tycker jag…...
På tis har jag ännu ett ul, kanske hinner med ett till innan rul den 3/6… får se….
v15 imorgon…. tycker tiden kan flyga mer fram, ge mig juni…. nu….. =)
Rättar mig själv….
på lör är det 1år sen vår ängladotter föddes….. Årsdagen är alltid det jobbigaste, därifrån kan det bara bli "enklare"…. <3
Dog denna tråd ut lr???
Jag är oxå halvvägs, om en vecka… så då ligger vi ju väldigt lika till alla tre =)
Nä jag vill oxå att fb grp ska vara hemlig…. ska jag försöka fixa en då? Har en dag på mig så får göra det idag isf…...
Om ni vill vara med i fb gruppen så skicka era namn på mail till mig här på fl så lägger jag till er o startar upp en…. verkar som jag måste ha några medlemmar innan jag kan starta en grupp….
Finns en fb grp för oss gravida i örebro 2014… "Örebrobebisar 2014" heter den… kom med i den vettja =)