• mallan1989

bf oktober -14 örebro

Halloj! Finns de några i Örebro - området som plussat o väntar barn i oktober!?:) Vore kul att följas åt o ev. Kanske fika någon gång!:)

• Svar på tråden bf oktober -14 örebro
  • Tejj

En till örebroare här… Bf 30 okt…..
    33 år o bor i mellringe… väntar vårat 3e barn (dock är nr 2 en ängel)
    Hur mår ni allihopa???

• Bellsam

Välkommen! Här är det andra dagen jag faktiskt mår ok. Har mått sååå illa hittills. Hur mår du själv? Beklagar er ängel! Känner du dig mer nervös över allt nu pga er fina ängel?

• Tejj

Jag mår helt ok… den värsta perioden är ju över för mig med just måendet… är idag 13+5 så nu kan man väl bara må bättre?! :)
    Jajooo… även om jag gått över den magiska gränsen nu (12+0) så har jag ständigt en oro…. går på xtra koller o så… men ändå…. försöker skjuta bort dom tankarna o tänka att hur stor är risken att det ska hända igen??!!!!

Hur långt gången är du o hur mår du?

• Bellsam

Jag är i v 14+6 idag och har som sagt mått illa hela tiden men igår och idag har jag mått ok så hoppas det fortsätter så nu :)

Jag är faktiskt extra nervös den här graviditeten. Min systerson är en ängel som föddes i v 26 och blev ett halvår innan han lämnade oss strax före att jag fick reda på att jag är gravid. Svårt att inte tänka på det just nu. Men det ska förhoppningsvis gå bra det här.

• mallan1989

Kul att de ramlar in några! Välkomna! Jag börjar också må bättre, går in i vecka 17 imorgon så de känns som på tiden!:) När har ni rul?:)

• mallan1989

Beklagar era ledsamma upplevelser, de verkar hända så många fler än man tror, fick själv en missed abortion i vecka 13 i höstas, de visade sig på kub testet. :(. Nu försöker jag bara fokusera på denna graviditet o intala mig att allt är bra, de var en fruktansvärt pigg rackare på detta kub test iaf så jag hoppas på de bästa:)

• Tejj

Ja ingen ska behöva gå igenom sitt barns begravning…. ingen….
    Försöker att tänka att det är liten risk att något sådant i huvudtaget ens händer, o har det hänt, för mig eller i mina närhet, vad är då oddsen att det ska hända igen??!!!
    På lör är det dock 2år sedan vår ängladotter föddes…. hur ska jag klara av den kommande helgen eg??!!

Ingen som är intresserad av o starta en liten facebook grupp för oss i örebro? Lättare att hålla kontakten där tycker jag…...

På tis har jag ännu ett ul, kanske hinner med ett till innan rul den 3/6… får se….

v15 imorgon…. tycker tiden kan flyga mer fram, ge mig juni…. nu….. =)

• Bellsam

Jo risken borde vara liten.
    Skulle också vilja gå på ul igen för att kika på den lill*. Får vänta tills den 28:e då RUL är.

• Tejj

Rättar mig själv…. 
    på lör är det 1år sen vår ängladotter föddes….. Årsdagen är alltid det jobbigaste, därifrån kan det bara bli "enklare"….  <3

Svar på tråden bf oktober -14 örebro