• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • submarine
    J a d e d skrev 2014-04-06 22:41:09 följande:
    Jag förstår precis, det måste vara oerhört obehagligt med kukbilder.
    Själv är jag givetvis värdelös på wf men jag brukar mycket sällan skicka kukbilder till folk iallafall.
    Nä inte obehagligt men störigt eftersom man hela tiden måste sitta o trycka på nytt spel tills det är en kvinna som dyker upp och faktiskt vill spela.
  • submarine
    Anonym (aldrig) skrev 2014-04-06 22:44:19 följande:
    Va? Jag har då ALDRIG råkat ut för något liknande! Har hittills alltid spelat klart alla spel, om det inte varit så att något hänt som gjort att det inte avslutats...
    Jävligt lustigt.
  • submarine
    Anonym (I know) skrev 2014-04-06 22:46:11 följande:
    Åååh jag veeet!
    Hade inte spelat det på väldigt länge så jag laddade ner spelet igen för ett tag sedan.. Är tjej men hade bara bild på en blomma men ändå verkar killar bli kåta som fan av min bild! Tjejer resignar och killar skriver bara massa snusk. Vissa skriver ju bara rakt ut är du kåt? Eller "din kik?" Som om jag sitter o väntar på o få skicka mina naken bilder över kik!!???

Raderade spelet igen nästa dag, det där är inget spel längre det är en sex o porr app!
    Ja haha. D sitter ju barn o spelar också, roligt om en 12 åring får en kukbild upptryckt på näthinnan o nån som frågar "är du kåt?"  crazy
  • submarine
    Smecker skrev 2014-04-08 05:20:38 följande:

Du skulle förmodligen bli ollad i ögat. Många FL-personer har varken hyfs eller förmågan att se skillnad på kön.
    Haha, huga :)
  • submarine
    Acubens skrev 2014-04-08 15:35:29 följande:
    Jag spelar med ca 20 samtidigt hela tiden, hälften slumpade. Kanske 1% av tjejerna som resignar, tycker jag inte är mycket direkt. Däremot är det ca 10% av killarna som resignar direkt. 
    För mig är det 95% av alla killar som resignar. Kanske ser jag hotfull ut? Glad
    Men iofs är det ju trevligt att spela med bara honor, jag är bara så fundersam till varför en del män går all in på wf? Den man spelar med kan ju bo var som helst i Sverige. Chansen till att få ett skjut för att man visar snabeln på wordfeud borde ligga nära noll. Jag kanske borde göra samma sak som ren research o se hur honorna reagerar Skrattande
  • submarine
    Anonym (wftjejen) skrev 2014-04-08 21:11:43 följande:
    Jag spelar mycket wordfeud och har råkat ut för kukbilder som profilbild och killar som genast frågat min Kik. Och flera gånger tjejer som resignat direkt! Ett par trevliga killar som var lite mer diskreta och spelade oxå har jag fortsatt chatta och sexchatta med på Kik ;) Men kukbilder och direkta raggningar går fetbort.
    Varför har jag inte fått spela med nån som dig än? Cool
Svar på tråden Wordfeud?