• Rikard

Wordfeud?

Nu förstår jag varför så många män ger upp direkt.
    Måste alltid starta 5-10 matcher för att få i alla fall några som fullföljer matchen.
    Fördelen med detta är att det förbättrar min statistik över antal vunna matcher.

• Rikard

En gång hade jag en match med en "rumpkvinna". Det var snarare ganska utmanande bilder där hon låg och åmade sig på en säng. Hon bytte bild flera gånger under matchen och chattade och frågade väldigt mycket. Inte direkt sexuellt eller raggande men i kombination med att hon växlade mellan olika avklädda bilder blev det hela lite märkligt.
    Hon gav inte direkt upp, men slutade spela efter ett tag.

Själv spelar jag under eget namn med eget ansikte

• Rikard
    Anonym (helt galet) skrev 2014-04-07 13:36:29 följande:
    Dra igång spelet runt kl. 23-02 en fredags eller lördagskväll så kan man t.o.m som kille bli hotad av andra killar om man inte resignar/avslutar spelet tillräckligt snabbt. (dvs min tur men inte lägger snabbt) ( Är väl nån gräns på hur många spel som kan vara igång samtidigt )

Samtliga killar resignar annan kille då(om inte killragg söks förstås). Hälften av tjejerna resignar( inte snygg nog? eller söker de tjejragg?)
    Om man har betalat för appen finns ingen gräns för antal spel.
    Dessutom  kan ju de andra ge upp om de vill ragga istället för att spela. Verkar sjukt schizofrent att vara på Wordfeud bara för att ragga, men samtidigt vara en sån vinnarskalle att man inte kan tänka sig att ge upp om spelet inte är ett potentiellt ragg.
  • Rikard
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 13:35:47 följande:
    Nej din telefon är inte ensam om kåtvirus!
    Jepp. Har råkat ut för det där sen jag började spela. Har senare fått reda att många otrogna använder spelet som chat för vem fan misstänker att någon gör det liksom.

Nå bortsett från någon som just fått det förklarat för sig
    Fast att använda Wordfeud som chat med den man är otrogen med är ju inte samma sak som att ragga vilt bland dem som dyker upp om man söker en slumpvis spelare.
  • Rikard

Den verkliga utmaningen är att ragga på själva brädet, med hjälp av de bokstäver man får, inte i chatten.

• Rikard
    ManiLund skrev 2014-04-09 09:26:13 följande:
    Tyvärr är "bondage" inte ett ord enligt wordfeud.
    Det kanske funkar om man spelar på engelska?
    Annars föreslås översättningarna fjättrande eller träldom.
    Men det har ju inte riktigt samma klang.
  • Rikard

Startade väldigt många spel i natt i hopp om lite ekivoka bilder. Ingenting. Det mest vågade var att jag la ordet "snoppa". Och det liknar ju bara ett osedligt ord, som inte ens är särskilt skabröst.

• Rikard

Jag startade nog för få, bara tolv, men statistiskt borde det blivit något fräckt.

• Rikard
    sandlilja skrev 2014-04-12 11:00:44 följande:
    Chansen/ risken kanske ökar om man startar spel tex lördag natt?
    Jag får göra ett nytt försök i natt.
  • Rikard

Inget napp i natt heller.

Men här är en teori:

Kanske WF tussar ihop spelare som har någorlunda lika ranking.
    Min ranking är hög och därför blir jag kanske bara hopföst med folk som faktiskt spelar.

Nu ska jag sitta och sura för att jag inte har fått en enda tuttbild, samtidigt som jag har nästan trettio matcher att brottas med.

• Rikard
    Schna skrev 2014-04-13 15:05:09 följande:

Min ordninarie telefon är ur bruk för tillfället och jag igår kväll laddade jag ner WF igen och började om från ruta 1. Bjöd in sjukt många. INGEN kuk så långt ögat nådde. Alla bara spelar och spelar.
    Visst är det jobbigt. Och eftersom jag inte vill försämra min statistik måste jag ju spela alla matcher klart också.
Svar på tråden Wordfeud?