Wordfeud?
Nu förstår jag varför så många män ger upp direkt.
Måste alltid starta 5-10 matcher för att få i alla fall några som fullföljer matchen.
Fördelen med detta är att det förbättrar min statistik över antal vunna matcher.
Nu förstår jag varför så många män ger upp direkt.
Måste alltid starta 5-10 matcher för att få i alla fall några som fullföljer matchen.
Fördelen med detta är att det förbättrar min statistik över antal vunna matcher.
En gång hade jag en match med en "rumpkvinna". Det var snarare ganska utmanande bilder där hon låg och åmade sig på en säng. Hon bytte bild flera gånger under matchen och chattade och frågade väldigt mycket. Inte direkt sexuellt eller raggande men i kombination med att hon växlade mellan olika avklädda bilder blev det hela lite märkligt.
Hon gav inte direkt upp, men slutade spela efter ett tag.
Själv spelar jag under eget namn med eget ansikte
Den verkliga utmaningen är att ragga på själva brädet, med hjälp av de bokstäver man får, inte i chatten.
Startade väldigt många spel i natt i hopp om lite ekivoka bilder. Ingenting. Det mest vågade var att jag la ordet "snoppa". Och det liknar ju bara ett osedligt ord, som inte ens är särskilt skabröst.
Jag startade nog för få, bara tolv, men statistiskt borde det blivit något fräckt.
Inget napp i natt heller.
Men här är en teori:
Kanske WF tussar ihop spelare som har någorlunda lika ranking.
Min ranking är hög och därför blir jag kanske bara hopföst med folk som faktiskt spelar.
Nu ska jag sitta och sura för att jag inte har fått en enda tuttbild, samtidigt som jag har nästan trettio matcher att brottas med.