Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Wordfeud?

submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Nej din telefon är inte ensam om kåtvirus!
    Jepp. Har råkat ut för det där sen jag började spela. Har senare fått reda att många otrogna använder spelet som chat för vem fan misstänker att någon gör det liksom.

Nå bortsett från någon som just fått det förklarat för sig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-07 13:25:20 följande:
    Har bara hänt ett par femtio gånger att folk försökt ragga eller resignat på wf, men det är nog för att jag är så kass.
    Mmm ja just det! *nickar*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Rikard skrev 2014-04-07 14:51:21 följande:
    Fast att använda Wordfeud som chat med den man är otrogen med är ju inte samma sak som att ragga vilt bland dem som dyker upp om man söker en slumpvis spelare.
    Absolut inte samma sak. Jag tycker fortfarande att det är rätt komiskt oavsett. Smart, men roligt helt enkelt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-07 16:43:53 följande:

Käft..
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 13:36:24 följande:Mmm ja just det! *nickar*

Ja du vet ju.

Ja, jag vet. Bara massa kukar, pattar och värdelösa konsonanter.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Käft brukar så ofta ha effekten att jag tystnar......

Eller väntar nu.....

Nej!
  • HäckHäxan

Fan jag blir ju sugen på att börja spela igen när jag kikar igen, fast min hjärna skrumpnat ihop helt!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-08 19:21:45 följande:
    Don't you dare.
    hahaha klart jag vågar. Är ju van vid att få smisk av dig sen tidigare så
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-10 15:06:44 följande:
    Jag är besviken. Vart är världen på väg.. 14 random spel och endast en (1) tuttbild. Vad fan tror folk, att wf är ett jävla spel eller?
    Fy vad kasst! Du har mina sympatier!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    VälforMulerad skrev 2014-04-12 00:16:27 följande:
    Mycke snack, lite verkstad: möt mig på kroppen
    Spela Alfapet med din kropp som bräde?
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Wordfeud?