Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Wordfeud?

submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Det är snarlikt på en pokerapp jag har. Många män med kukbilder, många kvinnor som ser ut som att de säljer sig. Men där på pokern kan man ju iaf chatta i separata rum, det lär man inte kunna på wordfeud.

Jag spelar gärna med dig, men jag vill inte uppge mitt WFnamn här :D
  • UniqueSnowflake
    ManiLund skrev 2014-04-07 14:27:02 följande:
    Ey, mannen! Om do ente legger ett ord nu jag dödar dig!

Typ så?

Lol OH NOO WHASHU GON DO!
  • UniqueSnowflake

Det är alltid skoj att smygtitta på folk när de flirtar. Vad det har med WF vet jag inte.

• UniqueSnowflake

DUM JÄVLA FRÅGA. Jag har bara spelat WF med IRL vänner. Hur gör man för att spela mot alla er unknowns därute?

• UniqueSnowflake
    sege70 skrev 2014-04-08 21:06:06 följande:
    Men vafan, var ju tvungen att prova. Nu har jag 10 spel med random helt vanliga o-nakna människor som jag måste slutföra.
    Jag har också bara spelat med normala. Kan inte några av er som postat mest här i tråden skriva ut era WFnick så man kan spela med er?
  • UniqueSnowflake
    Smecker skrev 2014-04-09 04:28:53 följande:

Vilken bra idé, skriv ut ditt wf-nick så startar säkert någon ett spel.
    Man lämnar inte ut någon personlig info som ipnr eller riktigt namn om man gör det då?
  • UniqueSnowflake
    Smecker skrev 2014-04-09 18:12:33 följande:
    Inte mer än andra som du förväntar dig skall lämna ut sina wf-nick gör.
    Det var inget svar på min fråga!
  • UniqueSnowflake
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-09 18:26:25 följande:
    Vissa spelar ju i eget namn.

Jag har ingen lust att skriva ut mitt nick på WF här, men inboxa mig om du vill, jag gillar att spela även om jag inte är grymmast i världen på det.
    Vad gulligt av dig. Tack! Uppskattar't!
Svar på tråden Wordfeud?