Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Wordfeud?

submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Jag spelar WF hela tiden och möter inte det där alls. Tycker det var mycket vanligare för ca 2 år sedan, då började nog varannan kille jag råkade få som motspelare chatta med mig. Idag händer det aldrig. Tycker dessutom att de flesta jag får som motspelare är tjejer.

• Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2014-04-07 13:25:20 följande:
    Har bara hänt ett par femtio gånger att folk försökt ragga eller resignat på wf, men det är nog för att jag är så kass.
    *sprutar kaffet på datorskärmen*

• Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2014-04-07 16:43:53 följande:

Käft..
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 13:36:24 följande:Mmm ja just det! *nickar*

Ja du vet ju.

Ja, jag vet. Bara massa kukar, pattar och värdelösa konsonanter.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Pffft!

Du har fått dina poäng så käft själv.
  • Fjäril Vingad
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-09 18:01:14 följande:
    Man lämnar inte ut någon personlig info som ipnr eller riktigt namn om man gör det då?
    Vissa spelar ju i eget namn.

Jag har ingen lust att skriva ut mitt nick på WF här, men inboxa mig om du vill, jag gillar att spela även om jag inte är grymmast i världen på det.
  • Fjäril Vingad
    Forrest skrev 2014-04-11 08:52:45 följande:
    Har spelat med en tjej i typ 3 år,. har inga problem att bara spela o inte hon heller.
    Jag har några killar jag spelat med i ca 2 år, startade som random spelare och det är inga problem heller. Har aldrig varit når flirtande, bara spel. Najs.
Svar på tråden Wordfeud?