• Anonym (Realisten)

Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...

Jag hatar verkligen kvinnor. Nåväl, hatar är möjligtvis fel ord men jag uppskattar inte kvinnor. Har inget emot de. Har ingen respekt är kanske mer talande. De presterar ingenting. Det existerar ingen kvinnlig version av Warren Buffett eller Tim Berners-Lee. Jag tycker inte om att umgås med kvinnor. Även om jag dras till själva kroppen. Generellt så är de helt fullständigt värdelösa på matematik. De håller på med strunt som att läsa hittepåsaker och orationella grejer som genusvetenskap eller dylikt trams och är i allmänhet mediokra på det de gör. De skvallrar om irrelevanta saker som vem som haft sexuellt umgänge med någon kille eller om någon som köpt en ful väska, ty den tillhör ju fel märke och inte tillhör årets vårkollektion! Finns ingen kvinnlig nobelpristagare inom naturvetenskap som egentligen förtjänar det. Skyll inte på sociala konstruktioner, om man är bra på något så blir man bra på det. Nu har jag asperger och är en typ som gillar matematik, fysik och datorer. Kanske är en av anledningarna till att jag inte ser egentligen någon som helst poäng av kvinnor.

Vad ska jag göra?

Har jag rätt eller fel?

Några honor som kan svara vad ni tycker om mig

• Svar på tråden Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...
  • Dixie

det är nog bäst om du fortsätter att inte umgås med kvinnor - du uppskattar inte deras sällskap och de uppskattar garanterat inte ditt sällskap…..

• Anonym (.)

Jag förmodar att du inte har helt lätt att få de ligg/romantik som du vill ha och att det ligger och gror bakom ditt hat.

Jag är kvinna och har disputerat. Har du?

• slutatsnusa

det är svårt att utifrån en kort text ha en åsikt om vad jag tycker om dig
    däremot tänker jag om dig att du förmodligen är lågutbildad, ev arbetslös, rätt ocharmig till sättet och har aldrig haft en nära relation med en kvinna

• yodi
    Dixie skrev 2014-04-07 12:02:35 följande:
    det är nog bäst om du fortsätter att inte umgås med kvinnor - du uppskattar inte deras sällskap och de uppskattar garanterat inte ditt sällskap…..
  • Anonym (n)

Räckte det inte med tråden på FB? 

• Notetur Nomen

Varför har inte du nåt Nobelpris då? Det räcker ju att vara bra på något, utbildning och annat behövs ej.

• kagge

Bra skrivet. Saken är den att kvinnor och män är olika av en anledning. Naturens lagar har fått oss att bli bra på olika saker. Kvinnor är empatiska, kärleksfulla och duktiga på sånt som vi män inte är duktiga på. Moderna kvinnor däremot är förstörda av feminism och karriärshets.

Lösningen att förstå kvinnor är inom räckhåll. Davis M.J. Aurini är en författare/historiker/militär från Canada som är en riktig man som förstår sig på kvinnor. Lyssna på denna filosof tala om kvinnor och män. Hur man är en man. Hur vi fungerar? etc. Lycka till!

OM KVINNOR - LYSSNA OCH LÄR

Restoring the Virtue of Women -

Women in Uniform -

Corporate boyfriend -

Men are responsible for feminism -

How Women Can Use Feminine Rhetoric -

Feminism: Gender is Genetic -

Svar på tråden Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...