• Robin86

Min dotter

Har en fråga ang min dotter. De är så att jag å min föra tjej har en dotter gemensamt som är 6 månader och har gemensam vårdnad om henne. Och ju när de tog slut så vill jag ha min dotter mer än vad jag har i dag. Och hon ska tydligen kontakta soc för att se vilka villkor som gäller nu när hon är mamma ledig men hur funkar de egentligen.? Soc kan väl inte säga nåt när hon och jag har gemensam vårdnad? .

• Svar på tråden Min dotter
  • Robin86
    Jacqueline skrev 2014-04-08 18:14:39 följande:
    Hur mycket menar du att du vill ha barnet?Själva umgänget kan ju ske oftare kanske men ett så litet barn ska inte bo växelvis eller så...tycker det är bra att ni rådfrågar familjerätten hur ni ska göra med umgänget.
    jag har haft henne 1 dag varje vecka hos mig för vi har bott på två olika adresser hela tiden.. 
    okey. får ta och göra de. Tack för svaret ändå 
  • Robin86
    fruPalmkvist skrev 2014-04-08 18:28:53 följande:
    Om en pappa inte vill träffa sitt barn klagas det på det... Vill han träffa sitt barn är han ego.. Trodde vi hade kommit längre i utvecklingen, tydligen inte.. Suck!
    om detta var till mig så kan jag säga att

nu är de så att jag vill träffa och ha henne hos mig mer än jag har fått idag om man säger så + att jag har aldrig sagt till nån att jag inte vill träffa min dotter., och de är tydligen jag som är svarta fåret bara för de är slut mellan henne och mig och känns som hon ska göra allt för jag inte ska få ha min egna dotter lixom. 
  • Robin86

visst jag säger inget med de att min dotter ska ha en fast punkt första året. men de ska ju inte vara så att bara för de är slut nu så ska jag inte få ha min dotter hos mig. 1-2 dagar i veckan under dom 2 nätterna. eller är jag helt ute och cyklar? 

Svar på tråden Min dotter