• Mawliiin

Evig väntan

Vi försökte i 11 månader innan jag blev gravid, jag var jätte stressad över det. Men när jag sen hade kopplat bort tankarna att jag måste bli gravid så gick det:)

Åt p-piller innan, så det kan ha påverkat att det inte blev något tidigare, som sagt det sägs att det tar ett tag innan alls hormoner är ute ur kroppen:)

Nu är jag i vecka 35 och väntar på våran tös:)

Lycka till och försök att slappna av( lättare sagt än gjort) men försök att inte tänka på de för mycket, utan ta det som de kommer:)

• Mawliiin
    Renesme skrev 2014-04-09 21:42:13 följande:
    Åhh vad roligt för er! Grattis!Glad
    Jag ska försöka att fokusera på annat, de är mycket med mina universitetsstudier nu så jag kan fokusera på dom lite ist. Men det värsta är nog när folk frågar ska inte ni skaffa barn snart? och jag får ljuga och säga att inte är redo (fast vi kämpar så mycket). Jag vill inte berätta om det här jag tycker att det är så jobbigt att inget händer. Jag tänker på när man var liten och trodde att det skulle vara så lätt att bli gravid, det var allt man hörde om i skolan inte att många faktiskt kan ha lite svårigheter med babyverkstan. 
    Jag vet hur de är;/ det är jätte jobbigt psykiskt, det blir sån press !

Men skönt att du får lite annat att tänka på i alla fall:) det kommer gå bra skall du se!!:)
Svar på tråden Evig väntan