• Anonym (fisken)

Fungerar L-Argiplex?

Någon som har testat det? Jag har fått en minskad sexlust och jag vet inte vad det beror på om det är jobbet eller att jag inte är attraherad av min pojkvän längre. 

Men jag har hört och läst om att L-Argiplex ska fungera, så tänkte kolla om ni som testat det tycker att det fungerar för jag tänkte beställa en sån härifrån: http://www.halsorutan.se/for-henne/lust-och-funktion/l-argiplex-kvinna-100-kap.html

V
    ill bli sådär kåt igen som jag en gång kunde bli. 

Tacksam för alla svar jag kan få. 

Kram

• Svar på tråden Fungerar L-Argiplex?
  • MrMom
    Anonym (fisken) skrev 2014-04-09 14:29:59 följande:
    Någon som har testat det? Jag har fått en minskad sexlust och jag vet inte vad det beror på om det är jobbet eller att jag inte är attraherad av min pojkvän längre. 

Men jag har hört och läst om att L-Argiplex ska fungera, så tänkte kolla om ni som testat det tycker att det fungerar för jag tänkte beställa en sån härifrån: www.halsorutan.se/for-henne/lust-och-funktion...

Vill bli sådär kåt igen som jag en gång kunde bli. 

Tacksam för alla svar jag kan få. 

Kram
    Varför inte bara prova det? Är nog inte så vansinnigt dyrt. Alla kan ju uppleva medlet olika. Skrattande
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
  • Anonym (fisken)
    MrMom skrev 2014-04-09 14:44:57 följande:
    Varför inte bara prova det? Är nog inte så vansinnigt dyrt. Alla kan ju uppleva medlet olika. Skrattande
    Vill ju gärna veta om någon har erfarenheter av det innan, därför jag frågar. Och även få tips om vad för andra behandlingar det kan tänkas finna. 

Har du samma problem som mig?
  • MrMom
    Anonym (fisken) skrev 2014-04-09 14:47:19 följande:
    Vill ju gärna veta om någon har erfarenheter av det innan, därför jag frågar. Och även få tips om vad för andra behandlingar det kan tänkas finna. 

Har du samma problem som mig?
    Har provat det ja.....och det funkade för mig. Hade inga större problem med det från början, så det blev nästan lite jobbigt... ;)
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
  • Anonym (Par)

Vi har testat det och det fungerade inte alls

• Elofpars

Det funkade utmärkt för oss, min fru tar detta och det gjorde verkligen skillnad. Men det kanske är individuellt?

• OKAD

Det blir nog billigare om du köper rent L-Arginin istället för den där produkten.

Svar på tråden Fungerar L-Argiplex?