Hur slutar man vara arg på en idiot?
Jag är så in åt helsike arg och förbannad.
Gjorde ett inlägg för ett tag sedan om att min sambo lämnat mig på världens konstigaste sätt.
Nu efter att jag tvingar ut sanningen (tror jag, eftersom han ljugit mig rakt i ansiktet hur mycket som helst) så visar det sig att han varit olycklig med mig i flera år, utan att säga något.
Och innan fegisen vågade göra slut så har han pratat med en annan tjej som han helt plötsligt blev ihop med några dagar efter vi gjort slut.
Och han kör med samma fraser han körde på mig i början och hela köret. Dom träffades på samma ställe och på samma sätt som vi. Tjejen har samma intressen som mig till och med.
Och nu säger han att hans familj och vänner ser hur lycklig han är så fort jag är ute ur bilden och den nya tjejen finns.
Problemet är dock att han inte ansträngt sig vidare mycket att göra det bästa av livet tidigare. Men nu går det bra. Han har helt plötsligt över en dag växt upp, pratar om så mogna saker, handlar, diskar, tvättar osv.
Innan var det inte en chans på miljonen att han skulle göra så.
Och han tycker inte alls det han gjort är konstigt. Helt normalt. Efter ett förhållande 7 år så har han inte ens varit ledsen över att lämna mig.
Ena dagen var han normal och andra som en främling.
Så nu har jag kommit till den punkten att jag inte är ledsen över att jag förlorat honom, utan jag är bara så jävla förbannad. Känner mig så lurad och utnyttjad.
Vill att hans nya fina vuxna fasad ska rasa så alla hans nya mogna vänner ser hur han egentligen är.
Men vart sjutton gör man av allt hat?