Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Kvinnor tittar på mitt skrev

Många kvinnor tittar på mitt skrev. Ofta ser jag dessa kvinnor snegla blicken mot skrevet på mig när jag går förbi. Många av dessa kvinnor är gifta. Ibland ser jag hur de läskas och vill att jag ska ta på dem. Jag har dock fungerar på om detta är lämpligt eftersom de är gifta. Ibland får jag intrycket av att de cirkulaticerar sina möss, men jag är emellertid väldigt osäker huruvida så är fallet.

• Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev
  • Anonym (Man)
    Korpen skrev 2014-04-11 17:57:24 följande:
    Jag kan LOVA dig att du inbillar dig!

Det finns inte många tjejer/kvinnor som stirrar på killars skrev över huvudtaget.....

Av din text kan jag mellan raderna läsa att du är sugen på mig
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:02:10 följande:
    jag vill cirkulera på The past is now.

Brukar din mus rymma?
  • Anonym (Man)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-11 18:07:39 följande:
    Hej bäste puss!

Haha varför?

När det var menat till ts...

Jag tolkar det som att ni försöker ragga på mig?
  • Anonym (Man)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-11 18:13:49 följande:
    Hahaha...jag är inte bög..

Brukar du kolla i killars skrev själv?

Tror du har helt fått något för dig bara...

Annars får du skjuta fram den mer med höften..helst mellan stegen när du går...flinar dom då har du halva inne!

Jag är bisexuell. Jag kommer gärna och sticker tungan mellan skinkorna på dig
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:14:45 följande:
    just det.

*nickar belåtet*

Är du attraherad av mig?
  • Anonym (Man)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-11 18:17:27 följande:
    Gör det du...då får du smaka på brunabönor och salt fläsk!

Fyfan äckel
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:17:51 följande:
    fläska mig!!

Varför skrev du ett PM till mig att du vill hålla min hand och promenera bland älvor ?
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:24:44 följande:
    nu är du söt

Jösses. Du flörtar med mig som bara den. Här går det undan! Blir lite förvirrad. Vem av alla dessa kvinnor som vill ha mig ska jag ta?
  • Anonym (Man)
    Anonym (n) skrev 2014-04-11 19:37:41 följande:
    jodå, vi finns. Jag erkänner att jag kollar mycket på ALLA mäns skrev. Speciellt när jag har tråkigt, t.ex. på möte, då dras alltid blicken automatiskt till närmaste skrev. Har försökt skärpa mig, men det är svårt. Hoppas inte allt för många märker det :)

Jag är ingen sexgalning eller ha nån konstig fetish, skrev för mig är som en färgglad leksak för barn, blicken bara dras dit :)

Jag tycker det är mysigt. Har märkt att många tittar på mitt skrev. Man vill liksom gosa med dessa kvinnor i soffan
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 19:38:37 följande:
    ...och undrar vad som saknas.

Jag har märkt att du försöker stöta på mig. Är du förtjust i mig?
  • Anonym (Man)
    taquine skrev 2014-04-11 20:08:50 följande:
    Killar som har den dåliga smaken att ha supertajta byxor tittar man ju en extra gång, för det ser ut att göra så ont med den klämda korven

Jag har länge fantiserat att du möjligen är en snygg kvinna. Torde det vara så att u är en av dessa som har tittat på mig? Är du förtjust i mig?
  • Anonym (Man)
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-11 22:48:20 följande:
    Du lider av förvrängd uppfattning. Och storhetsvansinne. Ingen tittar på dig. Och minst av allt ditt skrev!

Är du intresserad av mig? Av din text känns det som att du försöker få min uppmärksamhet.
  • Anonym (Man)
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-11 23:36:23 följande:
    VAD SA JAG NYSS?

Ofta när man försöker fånga någons uppmärksamhet så beter man sig lite taskigt mot den personen, precis som du gjorde. Jag får därmed intrycket av att du är förtjust i mig, precis som Puss o några andra kvinnor här. Känner mig väldigt populär
Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev