• Anonym (Man)

Kvinnor tittar på mitt skrev

Många kvinnor tittar på mitt skrev. Ofta ser jag dessa kvinnor snegla blicken mot skrevet på mig när jag går förbi. Många av dessa kvinnor är gifta. Ibland ser jag hur de läskas och vill att jag ska ta på dem. Jag har dock fungerar på om detta är lämpligt eftersom de är gifta. Ibland får jag intrycket av att de cirkulaticerar sina möss, men jag är emellertid väldigt osäker huruvida så är fallet.

• Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev
  • Anonym (Man)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-11 18:17:27 följande:
    Gör det du...då får du smaka på brunabönor och salt fläsk!

Fyfan äckel
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:17:51 följande:
    fläska mig!!

Varför skrev du ett PM till mig att du vill hålla min hand och promenera bland älvor ?
  • puss
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 18:21:54 följande:

Varför skrev du ett PM till mig att du vill hålla min hand och promenera bland älvor ?

nu är du söt
    *puss puss puss puss*
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 18:24:44 följande:
    nu är du söt

Jösses. Du flörtar med mig som bara den. Här går det undan! Blir lite förvirrad. Vem av alla dessa kvinnor som vill ha mig ska jag ta?
  • sextiotalist

Önsketänkande eller så har du en våt fläck

• puss
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 18:27:49 följande:

Jösses. Du flörtar med mig som bara den. Här går det undan! Blir lite förvirrad. Vem av alla dessa kvinnor som vill ha mig ska jag ta?

ta de andra, I beg
    *puss puss puss puss*
  • Anonym (kendocka)

varför får jag upp känslan av en kendocka och folk som stirrar i vantro?

• Anonym (n)

jodå, vi finns. Jag erkänner att jag kollar mycket på ALLA mäns skrev. Speciellt när jag har tråkigt, t.ex. på möte, då dras alltid blicken automatiskt till närmaste skrev. Har försökt skärpa mig, men det är svårt. Hoppas inte allt för många märker det :)

Jag är ingen sexgalning eller ha nån konstig fetish, skrev för mig är som en färgglad leksak för barn, blicken bara dras dit :)

Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev