• Anonym (kläder)

Hur vanligt är det att sambos/gifta har varsin tvättkorg och bara tvättar sina egna kläder?

Hur vanligt är det att sambos/gifta har varsin tvättkorg och bara tvättar sina egna kläder?

• Svar på tråden Hur vanligt är det att sambos/gifta har varsin tvättkorg och bara tvättar sina egna kläder?
  • Amanda84
    Anonym (kläder) skrev 2014-04-12 01:39:23 följande:
    Hur vanligt det är, kan jag inte svara på. Jag vet bara att när min mamma och styvfar flyttade ihop så hade de varsin tvättkorg nästan ett år. Jag och min nuvarande sambo hade gemensam tvättkorg första halvåret.
  • Anonym (kläder)
    Amanda84 skrev 2014-04-12 01:51:18 följande:
    Hur vanligt det är, kan jag inte svara på. Jag vet bara att när min mamma och styvfar flyttade ihop så hade de varsin tvättkorg nästan ett år. Jag och min nuvarande sambo hade gemensam tvättkorg första halvåret.

Min sambo envisas med att ha varsin tvättkorg och han skiljer på hans och min tvätt hela tiden
  • Anonym (lollo)

Vi har ingen separat tvättkorg, mkt lättare att ha en gemensam tycker jag

• Anonym (kläder)
    Anonym (lollo) skrev 2014-04-12 02:02:38 följande:
    Vi har ingen separat tvättkorg, mkt lättare att ha en gemensam tycker jag

• Anonym (hahah)

Hehehe nej det var något nytt. Men om sambon verkligen vill ha det så, Så varför inte? 

• Anonym (kläder)
    Anonym (hahah) skrev 2014-04-12 02:08:47 följande:
    Hehehe nej det var något nytt. Men om sambon verkligen vill ha det så, Så varför inte? 

Jag får tillsägelse av honom om smutsig tvätt hamnar i fel tvättkorg
  • Anonym (hahah)
    Anonym (kläder) skrev 2014-04-12 02:11:08 följande:

Jag får tillsägelse av honom om smutsig tvätt hamnar i fel tvättkorg
    Hehehe....seriöst... förlåt för att jag skrattar men lägg bara tvätten i rätt korg. Om detta är hans enda problem så låt honom få som han vill. Man får välja sina strider och det här är så löjligt så han kan väl få som han vill? Tycker nästan det var lite gulligt på något vänster..men ni delar på alla andra sysslor eller diskar ni bara er egen disk, mat etc etc.... hehehe *fnissar*
  • Anonym (kläder)
    Anonym (hahah) skrev 2014-04-12 02:23:05 följande:
    Hehehe....seriöst... förlåt för att jag skrattar men lägg bara tvätten i rätt korg. Om detta är hans enda problem så låt honom få som han vill. Man får välja sina strider och det här är så löjligt så han kan väl få som han vill? Tycker nästan det var lite gulligt på något vänster..men ni delar på alla andra sysslor eller diskar ni bara er egen disk, mat etc etc.... hehehe *fnissar*

Skratta du,men min fråga är helt seriös menat!I övrigt kan jag tillägga att han även ibland protesterar om jag diskar hans disk, viker hans tvätt m.m
  • Anonym (hahah)
    Anonym (kläder) skrev 2014-04-12 02:28:38 följande:

Skratta du,men min fråga är helt seriös menat!I övrigt kan jag tillägga att han även ibland protesterar om jag diskar hans disk, viker hans tvätt m.m
    Heheh förlåt men din sambo verkar inte riktigt klok, låter som ni lever i ett kollektiv. Är han ensambarn eller? Det där låter inget vidare. Sorry för fnissandet tycker bara hela situationen låter helt absurd. Hoppas ni får tvillingar så kan ni ta hand om ett barn var ;)
Svar på tråden Hur vanligt är det att sambos/gifta har varsin tvättkorg och bara tvättar sina egna kläder?