• Tveksamt

kik!

Inte för att vara den som är den, men lite av grejen med att snacka snusk är väl just att man kan skicka lite bilder också?
    Jag har inget emot att snacka lite på det viset, men min erfarenhet är att det hela brukar rinna ut i sanden efter ett tag om man aldrig träffas. Lite fortare om man bara skriver, lite långsammare om man även skickar bilder och klipp till varandra. Inte för att det är något fel med det, man kan ju vilja ha lite tidsfördriv sådär enkelt till hands bara också och inte alls vilja träffas..

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    J a d e d skrev 2014-04-20 15:44:31 följande:

Jag är inte säker men tror det kan röra sig om ett alternativ till porr. Gratis mentalt glory hole måhända.
    Du tänker att man vill hålla sig till att bara skriva för att man inte vill se vem det är på andra sidan? Eller?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    J a d e d skrev 2014-04-22 10:32:28 följande:

Näh. Vem som är på andra sidan är nog dock av underordnad betydelse så länge hen iallafall förefaller vara kvinna samt med puls...
    Aha, du menar så...
Svar på tråden kik!