Tjejer, sexigt med hår på tårna?
Söker svar från damerna här på Familjeliv.
Jag har rätt så mycket hår på tårna. Anser ni att det är sexigt med hår på tårna?
Jag har rätt så mycket hår på tårna. Anser ni att det är sexigt med hår på tårna?
Det har jag aldrig tänkt på så jag skulle säga att det spelar ingen roll.
Jag måste nog säga nej på den frågan. Är inte förtjust i hår annat än på skallen.
Jag bryr mig inte om folks tår
Nej. Inte på fingrarna och händerna heller.
Nä hår på tårna, och fötterna är verkligen otäckt,,
Jag bryr mig inte ett dugg om hår på tårna, men jag vet inte om jag skulle tycka det vore en sexig grej. Nja. Det bara är.
Motfråga: tycker du det är sexigt med hår på tårna på tjejer? Jag har ungefär 3 hårstrån på varje stortå som jag vårdar. När jag är själv och uttråkad brukar jag sitta och titta på dem och fantisera om hur livet som en hob vore. Det vore trevligt med någon som stöttade mig i mitt dagdrömmeri.
Nej, jag tycker inte det är sexigt med hår på tårna men inte skulle jag bry mej om jag älskade killen. Jag skulle antagligen inte ens lägga märke till om killen har hår på tårna eller inte om han inte säger nåt eftersom jag har fotfobi och vägrar röra andras fötter och brukar inte ens titta på fötter.
Superhett
Det första jag tänkte var...-va, ingen har väl hår på tårna värt att nämna!
Men det har du!
Ganska ofräscht! Vaxa bort, det är ju inte så svårt.
Hår under armarna på män är inte så fräscht det heller...men, men, det är bara jag.