Inlägg från: annie777 |Visa alla inlägg
  • annie777

känslig låt från exet

annie777

Ett ex sedan ett litet tag tillbaka skickade låten weeping willow so it's over och ville att jag skulle lyssna till den. Hade aldrig hört den tidigare och blev lite ställd då den är väldigt känsloladdad. Vett inte och frågadr aldrig varför han skickade den..vad tror ni?

• Svar på tråden känslig låt från exet
  • annie777

Tack för svaret..

Vi chattade en lång stund så felskickat var det inte..har du själv hört den?

• annie777

Flisan : vi pratade aldrig om våra känslor på djupare plan de månader vi träffades och så gjorde han slut och skickar sedan några månader efter denna låt.. jag blev bara lite förrvirrad

• annie777

Hahaha!!! Kanske inte.fiskade efter lite input bara :)

OneWish skrev 2014-04-13 21:39:04 följande:
    Det är nog enda sättet... Det är inga orakel som sitter på den här sajten även om en del verkar tro de är det

• annie777
    Siilje skrev 2014-04-13 22:22:28 följande:
    Låten handlar väll om en person.som vill lämna, gå och inte kommer ångra sig?

Kanske skickade han låten för att på ett fint sätt inte ge dig förhoppningar o bli sårad. Jag menar att ni verkar ju fortfarande ha kontakt med varandra,så han vill väll bara bespara dig från att hoppas?

En ren gissning från mig svårt att veta hur andra tänker

Tack för svaret...

Jo, fick också den känslan men blir förvirrad då han samtidigt skickar o vill att jag ska se filmer som handlar olycklig kärlek som slutar gott..varje film har ungefär samma tema..wierd
  • annie777
    Mamori skrev 2014-04-14 01:10:04 följande:
    Jag tror att det betyder att han funderar mycket på er relation och vad den betyder/har betytt för honom... men förstår att det kan vara förvirrande för dig då du bara får se en del av hans funderingar och inte resten som rör sig i hans huvud. Är ni vänner nu?

Ett ex till mig skickade låten Something av Beatles ett tag efter att han gjort slut, men han ville inte bli ihop igen. Det förvirrade mig mycket...

Frågande du honom ngt eller förstod du bara att han inte ville igen.

Vi har sporadisk kontakt o senast han frågade om att ses var då han bjöd upp mig till sig på nyår
  • annie777
    Siilje skrev 2014-04-14 01:41:12 följande:
    Hmm ja det var ju mera tvetydigt förstårs.

Men spontant känner jag att se film är inget man vill göra med polare liksom. Då vill han nog något mer ändå. Kanske.

Inte att vi ska se den ihop utan att jag ska se dom.(bor långt ifrån varandra) .tycker också att det är tvetydigt
  • annie777
    OneWish skrev 2014-04-14 01:44:18 följande:
    Ja det rör sig helt uppenbart om en klurig djävel. 

Haha! Visst gör det :p
Svar på tråden känslig låt från exet