• Siilje

känslig låt från exet

Låten handlar väll om en person.som vill lämna, gå och inte kommer ångra sig?

Kanske skickade han låten för att på ett fint sätt inte ge dig förhoppningar o bli sårad. Jag menar att ni verkar ju fortfarande ha kontakt med varandra,så han vill väll bara bespara dig från att hoppas?

En ren gissning från mig svårt att veta hur andra tänker

• Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 00:55:09 följande:
    Tack för svaret...

Jo, fick också den känslan men blir förvirrad då han samtidigt skickar o vill att jag ska se filmer som handlar olycklig kärlek som slutar gott..varje film har ungefär samma tema..wierd

Hmm ja det var ju mera tvetydigt förstårs.

Men spontant känner jag att se film är inget man vill göra med polare liksom. Då vill han nog något mer ändå. Kanske.
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 01:50:22 följande:
    Inte att vi ska se den ihop utan att jag ska se dom.(bor långt ifrån varandra) .tycker också att det är tvetydigt

Okej förstår .... Kanske vet han inte själv vad han vill.

Vad vill du själv med honom?
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 02:04:07 följande:
    Kanske är så..Jag vet att jag saknar honom o att jag kanske gick miste om en fin kille..

Då kanske du skall försöka luska vidare. För jag tror att fråga rätt ut kan skrämmas honom om han är osäker och han kan då neka att han menat något.

Om du vill något mer kanske försök vara lite småflörtig Inte desperat utan lite lättsamt flirtig glad o rolig se om han hakar på. Om han gör det kan du ju flörta lite mer B-)
  • Siilje

Sedan hade jag kännt av om jag vågat fråga. Försök känna av situationen. Men kolla läget lite innan och småflirta lite o se vad du får för respons först. Det är mitt råd

• Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 02:15:49 följande:
    Har tagit kontakt några gånger och då har det mest varit om allmänna saker..ska kanske göra ett litet försök :p

Man måste spela för att vinna
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 02:19:47 följande:
    Jag tänker nog för mycket. Istället för att chansa så tänker jag tre, fyra fem steg längre ???? men grryyyymt tips :) tusen tack!

Antingen vinner man eller så förlorar man. Men spelar man inte alls vinner man inte heller men man går o undrar om man kunde ha vunnit.

Lycka till nu med vad du företar dig
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 10:02:44 följande:
    Kan ändå inte släppa din första kommentar..tänkte också på det men allt tillsammans blev bara konstigt

Exakt. Det går nog inte veta hur han tänker riktigt. Eftersom det blev tvetydigt. Därför hade jag börjat med att småflirta och kolla läget lite försiktigt. Om jag ville mer alltså.
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 12:23:42 följande:
    Konstigt att sedan vill att vi skulle fira nyår ihop?

Ja, måste helt enkelt vara tråkig och säga att det bara är att vänta o se eller så frågar du, eller så flirta lite o testa läget.
  • Siilje
    annie777 skrev 2014-04-14 15:45:25 följande:
    Haha! Precis :)

B-)
Svar på tråden känslig låt från exet