• Anonym (förvirrad)

Är han seriös eller player?

Vi ha träffats i 1 månad och har redan haft sex på tredje dejten, är det bra eller dåligt? Han hade även inga problem med att sova över hos mig nu senast när min kompis även sov över där..  Hur märker man om en kille är ute efter något seriöst eller bara vill ligga?

• Svar på tråden Är han seriös eller player?
  • Anonym (.)

Har legat med alla mina killar på 1:a dejten och i princip flyttat ihop direkt.

• Anonym (förvirrad)
    Whitetrash86 skrev 2014-04-13 20:50:53 följande:
    Hur intresserad är han mellan era träffar?
    Hur menar du ? med sms mm?=)
  • Anonym (förvirrad)
    Anonym (.) skrev 2014-04-13 20:53:04 följande:
    Har legat med alla mina killar på 1:a dejten och i princip flyttat ihop direkt.
    okej :) men brukar de vara völdigt aktiva på sms sen ?=)
  • Anonym (.)
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 20:57:20 följande:
    okej :) men brukar de vara völdigt aktiva på sms sen ?=)

Är han intresserad så hör han av sig regelbundet . Enligt min erfarenhet i alla fall. Men så kanske det finns ett gäng osäkra killar som ska gå enligt alla konstiga regler och då kanske det ser annorlunda ut. Men dessa brukar jag plocka bort . Klarar inte av sånt trams. Är han intresserad så lär du märka det, ganska snabbt. Det finns inga regler för när man kan ha sex eller sova över heller. Mår ni bra så funkar det.
  • Anonym (förvirrad)
    katastrofplantagen skrev 2014-04-13 21:53:57 följande:
    Fråga honom är inte att tänka på?
    okej vad ska jag fråga honom? för jag har redan frågat honom om han är ute efter sex men då har han skrivit haha näää.. men kan man fråga om han dejtar flera samtidigt?
  • katastrofplantagen
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 21:57:16 följande:
    okej vad ska jag fråga honom? för jag har redan frågat honom om han är ute efter sex men då har han skrivit haha näää.. men kan man fråga om han dejtar flera samtidigt?
    Klart du kan. Men ta det när ni ses istället. Ta ett dialog med honom om dina frågor?
  • Anonym (förvirrad)
    katastrofplantagen skrev 2014-04-13 22:00:48 följande:
    Klart du kan. Men ta det när ni ses istället. Ta ett dialog med honom om dina frågor?
    okej :) men är ha  inte så intresserad om han inte svarar så snabbt på sms ? och när han jobbar skriver han inte alls ?
  • Arcnice
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:04:21 följande:
    okej :) men är ha  inte så intresserad om han inte svarar så snabbt på sms ? och när han jobbar skriver han inte alls ?
    Att man inte svarar direkt på ett sms kan ju ha flera olika orsaker och behöver inte alls betyda att han inte är intresserad. Att han inte skriver när han jobbar beror troligtvis just på det, att han jobbar. Om man inte har ett väldigt fritt jobb där man helt ansvarar för sin egen arbetstid bör man inte ägna arbetstid till privat kommunikation.
Svar på tråden Är han seriös eller player?