• Anonym (förvirrad)

Är han seriös eller player?

Vi ha träffats i 1 månad och har redan haft sex på tredje dejten, är det bra eller dåligt? Han hade även inga problem med att sova över hos mig nu senast när min kompis även sov över där..  Hur märker man om en kille är ute efter något seriöst eller bara vill ligga?

• Svar på tråden Är han seriös eller player?
  • katastrofplantagen
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:04:21 följande:
    okej :) men är ha  inte så intresserad om han inte svarar så snabbt på sms ? och när han jobbar skriver han inte alls ?
    Nej det har inget med intresse att göra. Folk är olika. En del svarar snabbt, andra tar tid på sig. Jag svarar knappt på min sambos sms för att jag tycker det är onödigt att smsa mer än nödvändigt. Inte älskar jag honom mindre för det.
  • Anonym (förvirrad)
    Arcnice skrev 2014-04-13 22:08:40 följande:
    Att man inte svarar direkt på ett sms kan ju ha flera olika orsaker och behöver inte alls betyda att han inte är intresserad. Att han inte skriver när han jobbar beror troligtvis just på det, att han jobbar. Om man inte har ett väldigt fritt jobb där man helt ansvarar för sin egen arbetstid bör man inte ägna arbetstid till privat kommunikation.
    nej det är klart, men jag sov över hos han en natt och han gick till jobbet på morgonen och lät mig sova vidare i hans lägenhet tills jag gick till skolan, så fick låna nyckeln..  är detta något tecken ?!
  • Anonym (förvirrad)
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:16:26 följande:
    nej det är klart, men jag sov över hos han en natt och han gick till jobbet på morgonen och lät mig sova vidare i hans lägenhet tills jag gick till skolan, så fick låna nyckeln..  är detta något tecken ?!
  • Arcnice
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:16:40 följande:
    Då tror jag att han är intresserad, annars hade han nog bett dig lämna lägenheten innan han gick till jobbet. Kan bara utgå ifrån mig själv, men jag skulle aldrig lämna en tjej (som inte redan är min kompis) ensam i min lägenhet om jag inte vore intresserad. 
  • Anonym (förvirrad)

Okej :) det lät ju bra:)! Men varför tror du han ville sova hos mig när min kompis även sov över ?:) eller hur länge brukar killar hålla i som enbart är ute efter ligg? XD

Arcnice skrev 2014-04-13 22:30:28 följande:
    Då tror jag att han är intresserad, annars hade han nog bett dig lämna lägenheten innan han gick till jobbet. Kan bara utgå ifrån mig själv, men jag skulle aldrig lämna en tjej (som inte redan är min kompis) ensam i min lägenhet om jag inte vore intresserad. 

• Anonym (förvirrad)

Okej :) det lät ju bra:)! Men varför tror du han ville sova hos mig när min kompis även sov över ?:) eller hur länge brukar killar hålla i som enbart är ute efter ligg? XD. quote=73007616][quote-nick]Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:16:26 följande:[/quote-nick]

Arcnice skrev 2014-04-13 22:08:40 följande:
    Att man inte svarar direkt på ett sms kan ju ha flera olika orsaker och behöver inte alls betyda att han inte är intresserad. Att han inte skriver när han jobbar beror troligtvis just på det, att han jobbar. Om man inte har ett väldigt fritt jobb där man helt ansvarar för sin egen arbetstid bör man inte ägna arbetstid till privat kommunikation.
    nej det är klart, men jag sov över hos han en natt och han gick till jobbet på morgonen och lät mig sova vidare i hans lägenhet tills jag gick till skolan, så fick låna nyckeln..  är detta något tecken ?![/quote]
  • Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 23:02:24 följande:
    Okej :) det lät ju bra:)! Men varför tror du han ville sova hos mig när min kompis även sov över ?:) eller hur länge brukar killar hålla i som enbart är ute efter ligg? XD. quote=73007616][quote-nick]Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:16:26 följande:[/quote-nick] nej det är klart, men jag sov över hos han en natt och han gick till jobbet på morgonen och lät mig sova vidare i hans lägenhet tills jag gick till skolan, så fick låna nyckeln..  är detta något tecken ?![/quote]
    Hur gammal är du?
  • Arcnice
    Anonym (förvirrad) skrev 2014-04-13 22:50:08 följande:
    Okej :) det lät ju bra:)! Men varför tror du han ville sova hos mig när min kompis även sov över ?:) eller hur länge brukar killar hålla i som enbart är ute efter ligg? XD
    Han vill förmodligen spendera tid med dig, vilket tyder på att han är intresserad av mer en att vara ligga. Det är i alla fall vad jag tror.
  • kk kk
    katastrofplantagen skrev 2014-04-13 21:53:57 följande:
    Fråga honom är inte att tänka på?
    undra vad en player svarar om du frågar honom om han är en player
  • HäckHäxan
    kk kk skrev 2014-04-14 00:23:54 följande:
    undra vad en player svarar om du frågar honom om han är en player smile5.gif
    Att han gillar leksaker såklart
  • kk kk
    HäckHäxan skrev 2014-04-14 01:57:13 följande:
    Att han gillar leksaker såklart
    hehe, då är ju frågan ofelbar. undrar när hon frågar honom så vi får veta.
  • Anonym (Nightfire)

Fråga honom rätt ut istället för att spekulera! Vad visar han?

Jag har både sovit kvar, haft tandborste och ändå blivit playad trots att personen var o varannan gång "ville att vi skulle bli seriösa"...

• HäckHäxan
    kk kk skrev 2014-04-14 03:02:01 följande:
    hehe, då är ju frågan ofelbar. undrar när hon frågar honom så vi får veta.
    Han kan ju replikera med frågan om TS vill vara hans playmate också. Nä spänningen är olidlig. Så olidlig att jag måste lägga mig och sova på saken.

God natt bästa dubbel kk:n
  • kk kk
    HäckHäxan skrev 2014-04-14 03:08:23 följande:
    Han kan ju replikera med frågan om TS vill vara hans playmate också. Nä spänningen är olidlig. Så olidlig att jag måste lägga mig och sova på saken.

God natt bästa dubbel kk:n
    natti
  • Smecker

Han kanske är en seriös player?

Det finns en väldigt hemlig (få känner till den) och väldigt svår (få vet hur man använder den) och väldigt farlig (få vågar använda den) teknik som du skulle kunna prova. Man skulle kunna säga att det är en universal-teknik, för den funkar på nästan alla situationer:

Kommunikation Fu.

[ släng in en filmsnutt på en väldigt fet asiatisk man som slår på ett gong-gong ]

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (förvirrad)
    Smecker skrev 2014-04-14 06:31:17 följande:
    Han kanske är en seriös player?

Det finns en väldigt hemlig (få känner till den) och väldigt svår (få vet hur man använder den) och väldigt farlig (få vågar använda den) teknik som du skulle kunna prova. Man skulle kunna säga att det är en universal-teknik, för den funkar på nästan alla situationer:

Kommunikation Fu.

[ släng in en filmsnutt på en väldigt fet asiatisk man som slår på ett gong-gong ]
    Haha så kan man med se det du :) 
Svar på tråden Är han seriös eller player?