• Miami

Hjälp mig radera en gammal blogg från blogger!

Jag hittade en gammal blogg när jag googlade mig själv. Senaste inlägget var 2006... När jag loggar in på blogger med mitt google-konto så finns inte bloggen där, och söker jag på den så hittar inte blogger den... Men likväl finns den där när jag googlar mitt namn... Snälla hjälp mig få bort den!! :(

• Svar på tråden Hjälp mig radera en gammal blogg från blogger!
  • sportpappa

Endast sättet att radera en blogger-blogg är att logga in med rätt konto och sedan radera bloggen.

Kolla längst ner i ett inlägg och se om det står vem det är som skrivit inlägget. På så sätt kan du kanske få tips om vilket konto bloggen ligger på.

• Miami
    sportpappa skrev 2014-04-14 09:44:12 följande:
    Endast sättet att radera en blogger-blogg är att logga in med rätt konto och sedan radera bloggen.

Kolla längst ner i ett inlägg och se om det står vem det är som skrivit inlägget. På så sätt kan du kanske få tips om vilket konto bloggen ligger på.
    Alltså det nstår ju mitt namn så det måste vara mitt konto. Det är ju jag som skrivit bloggen. Går det inte att kontakta administratör på något sätt? Hittar inte det någonstans...
  • Binary

"hittade en gammal blogg" som du dessutom inte har tillgång till. Ok. VART såg du den. såg du den i ett sökresultat på google och det är något cachat kanske? eller är det kanske knutet till ett annat konto?

sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Miami

Alltså det är ju min blogg. Jag startade den 2006 mest för att lära mig hur man gjorde... Sen gjorde jag ett inlägg och sen inte mer, glömde bort den sen... Men häromdagen provade jag googla mig själv och då kom den upp (har ett ovanligt efternamn), den finns fortfarande för jag kunde kommentera på den. Den är nog startad i en gammal mejladress som är borta sedan länge...

• Binary
    Miami skrev 2014-04-16 07:36:24 följande:
    Alltså det är ju min blogg. Jag startade den 2006 mest för att lära mig hur man gjorde... Sen gjorde jag ett inlägg och sen inte mer, glömde bort den sen... Men häromdagen provade jag googla mig själv och då kom den upp (har ett ovanligt efternamn), den finns fortfarande för jag kunde kommentera på den. Den är nog startad i en gammal mejladress som är borta sedan länge...
    då lär det bli svårt att få bort den. För att kunna ta ner den behöver du nämligen kunna logga in på den
  • Miami
    Binary skrev 2014-04-16 07:43:38 följande:
    då lär det bli svårt att få bort den. För att kunna ta ner den behöver du nämligen kunna logga in på den

Ja det känns ju lite tråkigt... Finns det inget sätt att kontakta webbadministratören? Jag har ett jobb där många kollar upp mig, och det känns lagom roligt att en gammal blahablaha blogg med en tramsig bild från ungdomen ska ligga kvar så synlig... :(
  • Binary
    Miami skrev 2014-04-16 09:15:00 följande:

Ja det känns ju lite tråkigt... Finns det inget sätt att kontakta webbadministratören? Jag har ett jobb där många kollar upp mig, och det känns lagom roligt att en gammal blahablaha blogg med en tramsig bild från ungdomen ska ligga kvar så synlig... :(
    det är ju Google som har hand om det, så det är ju dit du lär vända dig. Om du får svar eller inte kan jag inte svara på
  • Miami
    Binary skrev 2014-04-16 09:43:58 följande:
    det är ju Google som har hand om det, så det är ju dit du lär vända dig. Om du får svar eller inte kan jag inte svara på

Ja men jag hittar ju inte någon stans hur man kontaktar google... :(
  • Miami

tack men när jag mejlade dem fick jag detta svaret. Dok hittar jag inget kontaktformulär heller... Suck! :((( Känns som det är helt kört!!

Kära Googleanvändare,

Tack för att du har kontaktat Google Inc. Vänligen notera att e-mail skickade till e-mailadressen support-se@google.com varken kan läsas eller hanteras på grund av det stora antalet förfrågningar. 

Om du har frågor om Google Inc:s produkter eller tjänster kan du använda de kontaktformulär som finns tillgängliga på Googles Support-sida (http://support.google.com/?hl=sv). När du använder kontaktformuläret blir din förfrågan hänvisad till rätt medarbetare.
Svar på tråden Hjälp mig radera en gammal blogg från blogger!