• Anonym (ts)

töja fittan? HJÄLP

Hej hej. Tänkte bara fråga om vad man kan göra åt en trång fitta? Har en trång fitta tycker jag och killen jag träffar (och som jag sett kuken på) har en stor (läs:STOR och grov) kuk. Vill inte att det ska bli pinsamheter att han inte kommer in osv. Säg inte att vi ska använda glidmedel, det vill jag inte då del blir bökigt eftersom vi säkert kommer att ha ute sex. Men kan man "töja ut" den på något sätt? 
    Ca ett halvår sedan jag hade sex typ..... kan fittan typ "växa igen" igen?  
    Får in två fingrar nu, har hänt att jag fått in tre. Är 17år. 

Endast seriösa svar, då jag är seriös. 

• Svar på tråden töja fittan? HJÄLP
  • Frontline

Den lär nog att töja sig per automatik men det kan ju göra ont...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Acubens
    Anonym (ts) skrev 2014-04-14 10:08:04 följande:
    Hej hej. Tänkte bara fråga om vad man kan göra åt en trång fitta? Har en trång fitta tycker jag och killen jag träffar (och som jag sett kuken på) har en stor (läs:STOR och grov) kuk. Vill inte att det ska bli pinsamheter att han inte kommer in osv. Säg inte att vi ska använda glidmedel, det vill jag inte då del blir bökigt eftersom vi säkert kommer att ha ute sex. Men kan man "töja ut" den på något sätt? 
    Ca ett halvår sedan jag hade sex typ..... kan fittan typ "växa igen" igen?  
    Får in två fingrar nu, har hänt att jag fått in tre. Är 17år. 

Endast seriösa svar, då jag är seriös. 
    Det är nog svårt att töja ut den på kort tid. Du är ju byggd som du är byggd. Glidmedel är inte en bra lösning, för det hjälp inte dig att bli större nej. 
    Du kan ju självklart öva på att tänja ut dig själv med godtyckliga hjälpmedel. 
  • Anonym (ts)
    Frontline skrev 2014-04-14 10:19:35 följande:
    Den lär nog att töja sig per automatik men det kan ju göra ont...
    Acubens skrev 2014-04-14 10:22:46 följande:
    Det är nog svårt att töja ut den på kort tid. Du är ju byggd som du är byggd. Glidmedel är inte en bra lösning, för det hjälp inte dig att bli större nej. 
    Du kan ju självklart öva på att tänja ut dig själv med godtyckliga hjälpmedel. 
    Haha, det är just den biten att det kan göra ont.... 
    Tänkte mer på att själv öva på att tänja ut den med hjälpmedel, men vad för slags hjälpmedel? Finns ingen sexaffär i min stad och kan inte beställa då jag är under 18. 
    Och nej tänkte inte på att glidmedlet skulle hjälpa mig att bli större men den hjälper ju kuken att glida in. 

• Acubens
    Anonym (ts) skrev 2014-04-14 10:33:37 följande:
    Haha, det är just den biten att det kan göra ont.... 
    Tänkte mer på att själv öva på att tänja ut den med hjälpmedel, men vad för slags hjälpmedel? Finns ingen sexaffär i min stad och kan inte beställa då jag är under 18. 
    Och nej tänkte inte på att glidmedlet skulle hjälpa mig att bli större men den hjälper ju kuken att glida in. 

Använd fantasin! Morötter, bananer, gurkor, allehanda svarvade träpinnar, etc,etc.. eller det enklaste, använd fingrarna. 
  • Anonym (ts)
    Acubens skrev 2014-04-14 10:39:34 följande:
    Använd fantasin! Morötter, bananer, gurkor, allehanda svarvade träpinnar, etc,etc.. eller det enklaste, använd fingrarna. 
    Jo men fingrarna har jag redan använt, tänkte mer på kuk liknande saker ;) Men morot ska jag absolut testa! 
  • Anonym (Erfaren kvinna)

Man tänjer inte en fitta på det viset, det är inte som att lästa ut en sko! En fitta är töjbar och smidig men den drar ihop sig ganska snabbt så du kan inte göra så mycket i förväg. Det du kan göra är att se till att vara ordentligt kåt och verkligen vilja ha kuken i dig, är du rädd för att det ska göra ont så kommer du att spänna dig och då gör det ont. Det ska ALDRIG göra ont, gör det ont så gör ni fel. Då måste ni backa och värma upp bättre. 

Testa gärna själv först med lite större föremål, ta det långsamt och se till att vara superkåt, ta emot lite i taget och verkligen slappna av och känn efter hur det känns. När du vet om att det går bra med större föremål och du tycker det är skönt så är det lättare att göra det under sex med någon annan. 

Pinsamt om han inte kommer in? Varför skulle det vara pinsamt för dig? Ni är två som har sex och sex ska vara skönt för bägge. Du ska ha sex för din egen skull, för att du vill och tycker det är skönt och spännande. Inte för att vara duktig och ta emot kuk så han kan runka i din fitta! Jag förstår att det är en kille du gillar och du vill att han ska tycka att du är skön osv men vet du vilka kvinnor som är absolut skönast? De som har sex för sin egen skull, som njuter helhjärtat! Ta för dig och njut så kommer han också tycka att sexet är awesome!

• Fin

Men alla killar gillar ju en trång fitta :)

(Tror ja iallafall haha)

Får du in 2-3 fingrar så rymms nog en grov kuk in också utan problem :)

du behöver absolut inte vara orolig över det :)

• Fin
    Anonym (Erfaren kvinna) skrev 2014-04-14 11:16:02 följande:
    Man tänjer inte en fitta på det viset, det är inte som att lästa ut en sko! En fitta är töjbar och smidig men den drar ihop sig ganska snabbt så du kan inte göra så mycket i förväg. Det du kan göra är att se till att vara ordentligt kåt och verkligen vilja ha kuken i dig, är du rädd för att det ska göra ont så kommer du att spänna dig och då gör det ont. Det ska ALDRIG göra ont, gör det ont så gör ni fel. Då måste ni backa och värma upp bättre. 

Testa gärna själv först med lite större föremål, ta det långsamt och se till att vara superkåt, ta emot lite i taget och verkligen slappna av och känn efter hur det känns. När du vet om att det går bra med större föremål och du tycker det är skönt så är det lättare att göra det under sex med någon annan. 

Pinsamt om han inte kommer in? Varför skulle det vara pinsamt för dig? Ni är två som har sex och sex ska vara skönt för bägge. Du ska ha sex för din egen skull, för att du vill och tycker det är skönt och spännande. Inte för att vara duktig och ta emot kuk så han kan runka i din fitta! Jag förstår att det är en kille du gillar och du vill att han ska tycka att du är skön osv men vet du vilka kvinnor som är absolut skönast? De som har sex för sin egen skull, som njuter helhjärtat! Ta för dig och njut så kommer han också tycka att sexet är awesome!

Amen!!

De som tycker om, tar för sig och har sex för att det är skönt är absolut bäst!!
  • Anonym (Knasboll)

Det låter inte alls som att du är ovanligt trång. Om du får in tre fingrar så kommer det att funka alldeles utmärkt, utan en massa konstiga övningar och tänjningar. Se inte sexet som en prestation, där du ska "passa för honom". Njut istället, slappna av och gläds åt det fina ni gör tillsammans. Då kommer han att passa utmärkt i dig utan att ni tänker på det.

• Anonym (ts)

Hej igen! Min fråga är: Om man inte har haft sex på väldigt länge kan fittan typ "dra ihop" sig? Känner mig trång nu och jag har som sagt inte haft sex på länge?? 

Svar på tråden töja fittan? HJÄLP