Inlägg från: Anonym (ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ts)

töja fittan? HJÄLP

Hej hej. Tänkte bara fråga om vad man kan göra åt en trång fitta? Har en trång fitta tycker jag och killen jag träffar (och som jag sett kuken på) har en stor (läs:STOR och grov) kuk. Vill inte att det ska bli pinsamheter att han inte kommer in osv. Säg inte att vi ska använda glidmedel, det vill jag inte då del blir bökigt eftersom vi säkert kommer att ha ute sex. Men kan man "töja ut" den på något sätt? 
    Ca ett halvår sedan jag hade sex typ..... kan fittan typ "växa igen" igen?  
    Får in två fingrar nu, har hänt att jag fått in tre. Är 17år. 

Endast seriösa svar, då jag är seriös. 

• Svar på tråden töja fittan? HJÄLP
  • Anonym (ts)
    Frontline skrev 2014-04-14 10:19:35 följande:
    Den lär nog att töja sig per automatik men det kan ju göra ont...
    Acubens skrev 2014-04-14 10:22:46 följande:
    Det är nog svårt att töja ut den på kort tid. Du är ju byggd som du är byggd. Glidmedel är inte en bra lösning, för det hjälp inte dig att bli större nej. 
    Du kan ju självklart öva på att tänja ut dig själv med godtyckliga hjälpmedel. 
    Haha, det är just den biten att det kan göra ont.... 
    Tänkte mer på att själv öva på att tänja ut den med hjälpmedel, men vad för slags hjälpmedel? Finns ingen sexaffär i min stad och kan inte beställa då jag är under 18. 
    Och nej tänkte inte på att glidmedlet skulle hjälpa mig att bli större men den hjälper ju kuken att glida in. 

• Anonym (ts)
    Acubens skrev 2014-04-14 10:39:34 följande:
    Använd fantasin! Morötter, bananer, gurkor, allehanda svarvade träpinnar, etc,etc.. eller det enklaste, använd fingrarna. 
    Jo men fingrarna har jag redan använt, tänkte mer på kuk liknande saker ;) Men morot ska jag absolut testa! 
  • Anonym (ts)

Hej igen! Min fråga är: Om man inte har haft sex på väldigt länge kan fittan typ "dra ihop" sig? Känner mig trång nu och jag har som sagt inte haft sex på länge?? 

• Anonym (ts)
    Fin skrev 2014-04-14 11:17:18 följande:
    Men alla killar gillar ju en trång fitta :)
    (Tror ja iallafall haha)
    Får du in 2-3 fingrar så rymms nog en grov kuk in också utan problem :)
    du behöver absolut inte vara orolig över det :)
    Ja, okej om de gillar det! men tänkte mer på mig själv, är rädd att det ska göra ont... haha
  • Anonym (ts)
    Anonym (Robert) skrev 2014-04-26 20:28:56 följande:
    Jag är hyfsat grovt utrustad men min hustru är fortfarande lika trång efter många års äktenskap och en hel del sex... Tror nog att det enda som hjälper är att du är riktigt kåt när den ska in. Med min hustru är det enorm skillnad beroende på hur kåt hon är och så har det varit med alla mina tidigare flickvänner också, oavsett hur tajta de varit.

Lycka till! Och helt seriöst (från en man på 42 år med några flickvänner bakom sig): 1-2 glas vin (inte mer) hjälper troligtvis för att slappna av även innanför trosan, utan att känslan försvinner.
    Tack för svaret! Men är ju som sagt under 18 så vinet vet jag inte hur jag ska få tag på.
  • Anonym (ts)
    Kille1986 skrev 2014-05-02 02:21:23 följande:
    Asså fråga. Är ju hur stor han är med . Jag är stor å ja det har hänt att det är i största laget för att kunna använda halva liksom .men slappna av å ta det försiktigt ;) är han mellan 26-30 cm typ eller ??
    Kille1986 skrev 2014-05-02 04:46:57 följande:
    Har killen närmar 30/30 så får du det jobbigt vilket fall . En tjej på 45 klarar sällan så mycke kuk . Det har jag att provat många gånger ;) bara ta det lugnt så klarar du lite av den i alla fall
    Nu menar jag inte längden.... den är också lång men jag syftade på tjockleken, väldigt grov!  

• Anonym (ts)
    Anonym (1finger) skrev 2014-05-02 06:08:49 följande:

Jag får endast in 1 finger i mig, och min sambo får absolut inte använda två fingrar där nere. Det gör så gott som ont. Nu har han stora grova arbetarhänder, but still.

Kan säga att utrustningen i byxorna inte är av modell mindre, och han kommer in utan problem. 

Första gången fick han bara in ollonet, ovana av varandra, dålig ställning osv iofs.

Men var upphetsad så töjer det sig, ligg absolut inte och oroa dig över att det kommer vara för trångt och kommer göra ont. För då KOMMER det göra ont. 

En fitta är gjord för att en unge ska kunna komma ut ur den, så den ska kSlara av en kuk. 

Så du får inte in 2 fingrar men du får in hans rätt så stora kuk? Förstår inte hur det kan vara så!?
    Och att vara upphetsad är nyckeln till att det inte kommer att göra ont?  hmmm.... får se hur det kommer att gå!
Svar på tråden töja fittan? HJÄLP