Ni som gjort bröstförstoring med fetttransplation
Ja som rubriken lyder - ni där ute som gjort bröstförstoring med eget fett, hur gick det för er? Hur går operationen till och känns det säkert? Finns det risk för ´bröstcancer med denna metod? Att det finns större chans för cyster att utvecklas. Gjorde det mycket ont efteråt? Hur såg brösten ut? Jätte svullna eller lagom, och vid ungefär vilken tidpunkt lade sig svullnaden?? Hur länge har ni nu haft era "nya" bröst som gjordes med hjälp av denna metod? och har metoden under några omständigheter gett upphov till problem under den tid som ni haft brösten? Har någon av er fått bröstcancer? - Förlåt - men är jätterädd att denna operation kommer ge upphov till det :( men samtidigt vill jag ändå ha större bröst - har liksom verkligen INGA för tillfället , vilket ger mig världens sämsta självförtroende, (när det kommer till brösten vill säga) och vill inte ha silikon eller andra implantat. Men borde inte, när man flyttar fett från en annan del av kroppen till brösten då, göra att cellerna blir "oregliga"? och att de då har större chans att exponera och skapa tumörer?? Då fettceller från andra delar av kroppen möter "bröstceller", och att detta då kan ge upphov till cancer senare i livet??
Jag vet, jag lider av värsta paranoian av cancer! Men kan inte rå för det - har en anledning, tro mig. MEN, som sagt, vad är era synpunkter kring mitt påstående ovan ang. celler möter "celler" = cancer teorin?? OCH, glöm ej heller ge svar på om hur er bröstförstoring gick med hjälp av brösttransplation, hur brösten såg ut efteråt, om de gjort mycket ont, om ni upplever besvär med dem idag därav hur länge ni haft den, och även vilken klinik ni vände er till.
Detta blev ett väldigt långt inlägg, men jag hoppas att det finns någon där ute som vill ta sig tid att läsa och därmed uppge sina synpunkter! :) Tack för svar på förhand till alla er!