Vad lägger du i ditt barns påskägg?
Påsken närmar sig och en kär tradition är att köpa påskägg och fylla det med diverse saker.
Vad lägger du i ditt/dina barns påskägg? Skriv gärna i tråden och kom med tips på saker som kan läggas i ägget!
Påsken närmar sig och en kär tradition är att köpa påskägg och fylla det med diverse saker.
Vad lägger du i ditt/dina barns påskägg? Skriv gärna i tråden och kom med tips på saker som kan läggas i ägget!
Haha, va hur menar du nu Lola?? Nä, men skulle jag ge henne ett av de där pyttesmå äggen skulle hon ju bli besviken till max. Bortskämd? Absolut.
Här blir det nog såpbubblor, russin och någon liten leksak eller en liten tröja till 3 åringen. 3 veckors bebisen får nog en liten body eller ett par strumpor...
Jag har köpt en tokigt stort påskägg och tänker fylla det med godis, småplotter (leksaker) och kanske något klädesplagg.
Mest för min egen skull. Jag gillar att ge.
Mitt barn fyller snart tre och får påskägg för första gången i år. Hon ska få leta efter dem i trädgården. Jag tycker att det ska bli jättekul!
Det blir torkad frukt, några chokladbitar och en fin äggkopp med bilder på. Mormor kommer att bidra med en liten leksak också.
Godis och någon liten "leksak". Kanske såpbubblor. Har inte bestämt mig.
Här blir det nog såpbubblor, russin och någon liten leksak eller en liten tröja till 3 åringen. 3 veckors bebisen får nog en liten body eller ett par strumpor...
Mina barn ska få solglasögon i sina påskägg